نویسنده: میلاد شجری سه شنبه، 16 بهمن 1397
ساعت 15:00

تیزر تبلیغاتی سوپر بول فیلم Alita: Battle Angel

0 از 5

کمپانی فاکس قرن بیستم تیزر تبلیغاتی سوپر بول فیلم Alita: Battle Angel را منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ کمپانی فاکس قرن بیستم (20th Fox Century) در حاشیه مسابقه سوپر بول (Super Bowl) امسال، تیزر تبلیغاتی جدیدی از فیلم موردانتظار «آلیتا: فرشته نبرد» (Alita: Battle Angel) منتشر کرد؛ این فیلم یک اثر بلاک باستری و اقتباسی از روی سری مانگا‌های ژاپنی به نام Gunnm به نویسندگی «یوکیتو کیشیرو» است.

کارگردانی فیلم Alita: Battle Angel برعهده «رابرت رودریگز» بوده است که در کارنامه‌اش کارگردانی فیلم «شهر گناه» (Sin City) در کنار بزرگانی چون «فرنک میلر» و «کوئنتین تارانتینو» دیده می‌شود. تهیه کنندگی این اثر نیز برعهده «جیمز کامرون» کارگردان فیلم «آواتار» (Avatar) و «جان لنداو» بوده است. علاوه بر تهیه کنندگی، جیمز کامرون همچنین نوسیندگی فیلم‌نامه را در کنار «لائتا کالوگریدیس» و «رابرت رودریگز» برعهده داشته است. در ادامه شما را دعوت می‌کنیم تا این تیزر تبلیغاتی را مشاهده نمایید:

دریافت از وبسایت آپارات با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

«رُزا سالازار»، «کریستوف واتز»، «اِد اسکرین»، «جنیفر کانِلی»، «ماهرشالا علی»، «جکی ارل هیلی»، «کیان جانسون»، «ایزا گونزالس» و «میشل رودریگز» از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Alita: Battle Angel حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند. در پایان گفتنی است که این فیلم برای اکران در تاریخ ۲۵ام بهمن‌ماه ۹۷ (۱۴ فوریه ۲۰۱۹) برنامه‌ریزی شده است.

 

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.