نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 08 مهر 1399
ساعت 18:00

فیلمبرداری Avatar 2 تکمیل و Avatar 3 تقریبا تمام شده است

0 از 5

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ جیمز کامرون تایید کرده که فیلمبرداری فیلم موردانتظار آواتار 2 تکمیل شده، و فیلمبرداری فیلم سوم هم تقریبا به پایان رسیده است.

بیش از یک دهه از اکران فیلم سینمایی Avatar، محصول کارگردان شهیر سینمای هالیوود یعنی جیمز کامرون می‌گذرد و حالا پس از چند اعلام تاخیر، این کارگردان اخیرا تایید کرده که فیلمبرداری سکانس‌های دنباله آن فیلم یعنی Avatar 2 تکمیل شده است. گفتنی است که این فیلم برای اکران سال 2022 در نظر گرفته شده و از این پس مراحل پس از تولید ساخت را پشت سر خواهد گذاشت. کامرون همچنین گفته که فیلمبرداری فیلم سوم نیز بلافاصله پس از فیلم دوم جریان داشته، و حالا تقریبا این مرحله نیز تکمیل شده است. او دراین زمینه گفت:

ما درست همان روزی که فیلمبرداری Avatar 2 را تکمیل و آن را تحویل دادیم، کار روی فیلم Avatar 3 را استارت زدیم. پس ما الآن کار خود را در کشور نیوزیلند دنبال می‌کنیم. سکانس‌های باقی مانده‌ای هست که باید فیلمبرداری شوند که شامل 10٪ کار است. ما [فیلمبرداری] Avatar 2 را به صورت 100٪ تکمیل کردیم و به نوعی می‌توان گفت که Avatar 3 هم در حال حاضر 95٪ است.

فیلمبرداری Avatar 2 در اوایل سال 2020 و به خاطر شیوع ویروس کرونا با تاخیر مواجه شد. با این حال کامرون و تیم او برای تکمیل فیلمبرداری Avatar 2 و Avatar 3 به نیوزیلند بازگشتند، کشوری که فیلم اول Avatar هم در همانجا فیلمبرداری شده بود.

پیرامون داستان این فیلم، Avatar 2 دنباله مستقیم وقایع فیلم اول است و داستان Jake Sully و خانواده جدید او در سیاره پاندورا را دنبال می‌کند. سالی و Neytiri حالا یک خانواده دارند و البته مجبور به ترک خانه می‌شوند. آن‌ها به این ترتیب وارد مناطق قبلا دیده نشده و جدیدی در پاندورا می‌شوند که بخش بزرگی از آن محوطه‌های آبی است.

Avatar 2 براساس اعلام قبلی در سال 2022 اکران می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.