نویسنده: محمد مقصودی شنبه، 25 آذر 1396
ساعت 15:05

Fantastic Four و X-Men به مارول می‌پیوندند

0 از 5

مدیر عامل کمپانی دیرنی تایید کرد، که X-Men و Fantastic Four به استودیو سینمایی مارول خواهند پیوست

صبح روز پنجشنبه خبری منتشر شد مبنی بر اینکه، شرکت والت دیزنی بیشتر دارایی‌های کمپانی فاکس  قرن 21 را با مبلغ 52.4 میلیارد دلار خریداری کرده است؛ در واقع این معامله برای خرید دارایی‌ها یا به طور مشخص شخصیت‌های سینمایی فاکس و اضافه کردن آن‌ها به خانواده دیزنی بود.

بنابراین این معامله شامل شخصیت‌های کمیک کمپانی فاکس یعنی: the Fantastic Four و X-Men نیز می‌شود؛ با در نظر گرفتن اینکه دیزنی مالک استودیو سینمایی مارول بوده، بسیار بدیهی است که این فیلم‌های فوق‌العاده وارد دنیای سینمایی مارول شوند.

اکنون باب ایگر( مدیرعامل شرکت دیزنی) نیز پیوستن این دو عنوان را به دنیای سینمایی مارول تایید کرده است: « ما در نظر داریم تا با اضافه کردن عناوین the Fantastic Four، X-Men و Deadpool به مارول، این دنیای سینمایی را گسترده‌ تر کنیم».

با شنیدن این خبر چندان شوکه نشدیم، زیرا از همان ابتدا که دیزنی تصمیم به خرید فاکس گرفته بود می‌توانستیم حدس بزنیم در صورت نهایی شدن معامله، شخصیت‌های کمیک کمپانی فاکس به مارول اضافه می‌شوند؛ اما مسئله هیجان‌انگیز این است که، احتمال دارد کاراکترهای X-Men و the Fantastic Four در کنار ثور و کاپیتان آمریکا به مبارزه بپردازند؛ به نظر شما آیا این اتفاق رخ خواهد داد؟

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.