نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 21 بهمن 1397
ساعت 13:00

جیمز کامرون عنوان فیلم ریبوت Terminator را رسما فاش کرد

جیمز کامرون تهیه‌کننده Terminator 2019 نام رسمی این فیلم ریبوت را اعلام کرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ جیمز کامرون (James Cameron)، کارگردان اولین فیلم از مجموعه ترمیناتور (Terminator) و همچنین تهیه‌کننده نسخه ریبوت ۲۰۱۹ این سری، اخیرا عنوان رسمی این فیلم جدید را فاش کرده است.

کامرون، این موضوع را در مصاحبه جدید خود فاش کرده و حالا، رسما این فیلم با نام «ترمیناتور: سرنوشت سیاه (Terminator: Dark Fate)» شناخته می‌شود. این فیلم که ششمین نسخه در مجموعه ترمیناتور محسوب می‌شود، دنباله‌ای مستقیم برای Terminator 2: Judgment Day محسوب می شود که کارگردانی آن توسط تیم میلر (Tim Miller) انجام می‌شود و جیمز کامرون نیز به عنوان تهیه‌کننده اجرایی با پروژه همکاری دارد. گفتنی است که در فیلم Terminator: Dark Fate، ستارگانی همچون آرنولد شوارتزینگر (Arnold Schwarzenegger)، لیندا همیلتون (Linda Hamilton)، مکنزی دیویس (Mackenzie Davis) و گابریل لونا (Gabriel Luna) به ایفای نقش می‌پردازند.

جیمز کامرون، کارگردان دو فیلم ابتدایی این مجموعه، با این نسخه پس از مدت‌ها به این مجموعه بازگشته است؛ او در واقع از سال ۱۹۹۱ و پس از فیلم دوم، مجددا به عنوان تهیه‌کننده به این سری برگشته است. با در نظر گرفتن ماهیت ریبوت این فیلم و به عنوان دنباله‌ای برای Judgment Day، خط داستانی تعریف شده در این فیلم به معنای پاک شدن خط زمانی و داستانی فیلم‌های Rise of the Machines، Salvation و Genisys نیز هست تا مسیر برای این خط داستانی جدیدتر که با Dark Fate تعریف می‌شود باز شود. کامرون در جریان مصاحبه اخیر خود، و تصمیم برای بازگشت به این مجموعه گفت:

من نمی‌توانستم به هیچ عنوان در این پروژه مشارکت داشته باشم، اگر آرنولد [شوارتزینگر] در پروژه حاضر نمی‌بود... من همچنین نسبت به فیلمسازان اصرار داشتم که لیندا همیلتون هم بایستی در نقش سارا کانر (Sarah Connor) در فیلم حضور داشته باشد.

طرفداران دوست دارند که او را مجددا ببینند، و آن‌ها خواهند خواست که ببینند این زمان و مواجهه با این آینده غم‌انگیز و تراژدیک چه تاثیری روی او گذاشته است.

فیلم Terminator: Dark Fate قرار است در اواخر این سال میلادی یعنی ۱ نوامبر ۲۰۱۹ (۱۰ آبان ۹۸) به روی پرده‌های سینما برود. گفتنی است که غیر از این فیلم، چندین فیلم بزرگ و بلاک‌باستری دیگر نیز در سال ۲۰۱۹ اکران خواهند شد؛ فیلم‌هایی نظیر Star Wars: Episode IX، Captain Marvel، Avengers: Endgame و The Lion King از آن جمله هستند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.