نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 20 بهمن 1397
ساعت 15:00

طرفداران Game of Thrones در انتهای سریال واقعا خوشحال خواهند بود

یکی از مدیران HBO پایان‌بندی سریال گیم آو ترونز را کاملا رضایت‌بخش می‌داند

4 از 5

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ با توجه به اینکه تا شروع پخش آخرین فصل از سریال تلویزیونی محبوب بازی تاج و تخت (Game of Thrones) فاصله زیادی نداریم، به تدریج عوامل سازنده سریال نیز اظهارنظرهای بیشتری را درباره آنچه در این فصل رخ می‌دهد، و درنهایت اینکه داستان آن به کجا منتهی می‌شود مطرح می‌کنند.

در همین ارتباط، اخیرا مدیر برنامه‌ریزی شبکه HBO یعنی کیسی بلویز (Casey Bloys) نیز درباره فصل هشتم و پایانی سریال صحبت‌های جدیدی مطرح کرده، و گفته که طرفداران از نحوه پایان این سریال کاملا حس رضایت کسب خواهند کرد. این گزارش که توسط Deadline منتشر شده، در آن بلویز با توجه به اینکه خودش هم از طرفداران ثابت سریال است درباره اینکه چه حسی نسبت به آنچه شورانرها یعنی David Benioff و D.B. Weiss انجامش داده‌اند صحبت کرده است. او در این زمینه گفت:

تنها چیزی که می‌توانم به عنوان یک طرفداران این سریال بگویم، این است که بنیاف و ویس کار بسیار درخشانی را درباره پایان‌بندی سریال انجام دادند، که به دراماتیک‌ترین و عاطفی‌ترین حالت ممکن راضی‌کننده است. من واقعا معتقدم که طرفداران نیز در انتهای سریال واقعا از این پایان گرفتن داستان و جمع‌بندی مجموعه خوشحال و راضی خواهند بود.

صحبت‌های جدید بلویز، در ادامه اظهارنظرهای مختلفی است که تاکنون درباره این فصل منتشر شده است؛ در این زمینه، ریچارد پلپر (Richard Plepler) مدیرعامل شبکه اچ‌بی‌او نیز مدتی پیش گفته بود که «از شش قسمتی بودن این فصل و اینکه همه عوامل ساخت این فیلم تا چه حد در نحوه روایت داستان و به طور کلی روند تولید واقعا جادویی فیلم عالی ظاهر شده بودند، حیرت‌زده است». کیت هرینگتون، بازیگر نقش «جان اسنو (Jon Snow)» نیز به تازگی گفته است که او گرچه از ساخت این فصل کاملا راضی بوده، ولی اینکه پایان‌بندی سریال را هم رضایت‌بخش دیده یا خیر، این موضوع را به پس از دیدن این فصل موکول کرد.

درباره فصل هشتم این سریال، اخیرا تصاویر جدیدی از آن هم منتشر شد که می‌توانید آن‌ها را در بازی‌مگ تماشا کنید. همچنین یک تیزر مرموز نیز از این فصل منتشر شده که می‌توانید در اینجا مشاهده کنید. دنیای داستانی سریال «گیم آو ترونز»، برداشتی از مجموعه رمان‌های «نغمه یخ و آتش (A Song of Ice and Fire)» اثر «جرج آر. آر. مارتین (George R. R. Martin)» است و شبکه HBO، البته با پایان گرفتن این سریال نیز قصد ندارد به شکل کامل از این دنیای داستانی خارج شود؛ این شبکه این برنامه را دارد که در تابستان آینده، رسما فیلمبرداری یک سریال پیش‌درآمد را هم برای این مجموعه شروع کند.

قسمت اول از فصل هشتم سریال Game of Thrones، قرار است در روز 14 آوریل 2019 (۲۵ فروردین ۹۸) به روی آنتن شبکه HBO برود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.