نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 13 فروردين 1398
ساعت 10:00

تیزرهای جدید Game Of Thrones پایانی حماسی را وعده می‌دهند

کم‌تر از دو هفته تا شروع پخش، دو تیزر جدید از Game Of Thrones منتشر شده است

0 از 5

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ HBO به تازگی دو تیزر تبلیغاتی جدید از فصل آخر سریال «بازی تاج و تخت (Game of Thrones)» منتشر کرده که با عناوین «با یکدیگر (Together)» و «بقا (Survival)»، وعده یک فرجام حماسی را برای داستان این سریال محبوب را می‌دهد.

آوریل ۲۰۱۹ سرانجام از راه رسید، و این موضوع برای طرفداران مجموعه Game of Thrones به معنی شمارش معکوس تا زمان شروع پخش فصل آخر این سریال است. با در نظر گرفتن اینکه حالا کم‌تر از دو هفته به شروع فصل هشتم سریال باقی مانده، شبکه HBO نیز دست به انتشار دو تیزر تبلیغاتی جدید زده که در آن، چند صحنه و دیالوگ کاملا جدید نیز دیده می‌شود که قبلا، در تریلرهای قبلی مشاهده نشده بود. شما در ادامه تیزرهای Together و Survival سریال بازی تاج و تخت را مشاهده می‌کنید.

 

قسمت اول فصل هشتم سریال Game of Thrones، قرار است در روز ۱۴ آوریل (۲۵ فروردین) پخش شود و غیر از این قسمت، HBO پنج قسمت دیگر نیز به صورت هفتگی پخش خواهد کرد تا سرانجام پرونده این سریال، پس از حدود ده سال بسته شود. مدتی پیش مدت زمان پخش هر قسمت از این فصل نیز لیک شد که می‌توانید جزئیات آن را در بازی‌مگ مطالعه کنید. همچنین HBO، در ماه مارس نیز اولین تریلر رسمی فصل پایانی سریال را منتشر کرده بود؛ در این تریلر که می‌توانید آن را در اینجا مشاهده کنید، عمده تمرکز روی نبرد عظیم و شبانه در «وینترفل» و جنگ ارتش زندگان در برابر «شاه شب» و ارتش مردگان بود.

HBO البته هنوز فهرست اسامی شش قسمت این فصل را فاش نکرده، ولی می‌دانیم که در روز ۱۹ می (۲۹ اردیبهشت) آخرین قسمت از این سریال روی آنتن خواهد رفت. پس از بسته شدن پرونده سریال گیم آو ترونز، HBO البته همچنان قصد دارد تا از منبع الهام این سریال یعنی رمان «نغمه یخ و آتش» در ساخت یک مجموعه دیگر نیز استفاده کند؛ به این ترتیب این شبکه برای ساخت یک سریال پیش‌درآمد از Game of Thrones، از جین گلدمن (Jane Goldman) به عنوان شورانر و همچنین نویسنده رمان «نغمه یخ و آتش» یعنی جورج آر.آر. مارتین استفاده خواهد کرد. این سریال پیش‌درآمد که براساس گزارش‌ها مربوط به دوره «شب طولانی» در تاریخ وستروس است، انتظار می‌رود که در ادامه بهار ۲۰۱۹ فیلمبرداری خود را برای ساخت «اپیزود پایلوت» شروع کند. به این ترتیب در صورت استقبال سازندگان برای ساخت بقیه اپیزودها نیز چراغ سبز دریافت می‌کنند.

همان‌طور که اشاره شد، قسمت اول از فصل هشتم سریال Game of Thrones در روز ۲۵ فروردین پخش می‌شود. شما می‌توانید «همه چیزهایی که دانستن آن‌ها پیش از دیدن این فصل مورد نیاز هستند» را نیز در بازی‌مگ مطالعه کنید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.