نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 15 اسفند 1397
ساعت 09:00

انتشار تریلر رسمی فصل هشتم سریال Game of Thrones

در فاصله 40 روز تا شروع پخش، تریلر رسمی از فصل هشتم بازی تاج و تخت منتشر شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ HBO سرانجام پس از ماه‌ها تبلیغات، انتشار تصاویر، پوسترها و البته یک تیزر کوتاه از فصل پایانی سریال Game of Thrones، اخیرا تریلر کامل فصل هشتم بازی تاج و تخت را نیز منتشر کرده است. در این ویدیو جدید، ما بالاخره می‌توانیم نگاه جامع‌ترین به آنچه که می‌توان از این فصل انتظار داشت داشته باشیم.

تریلر جدید، به شکلی دنبال می‌شود که قصد دارد همه چیز را آماده نبرد بزرگ زندگان در برابر ارتش مردگان در قلعه وینترفل (Winterfell) کند. بر همین اساس نیز اکثر شخصیت‌های اصلی سریال از جمله جان اسنو (Jon Snow)، تیریون لنیستر (Tyrion Lannister)، دنریس تارگرین (Daenerys Targaryen)، آریا استارک (Arya Stark) و بسیاری دیگر دیده می‌شوند؛ درحالی که همگی شرایط و دلایل خودشان را برای شرکت در جنگ حماسی در برابر ارتش مردگان و «شاه شب (Night King)» دارند. شما در ادامه می‌توانید تریلر رسمی فصل هشتم و پایانی سریال «بازی تاج و تخت» را مشاهده کنید.

 

در تریلر جدید، علاوه بر شخصیت‌هاو ارتش‌های حاضر در شمال که باید در برابر ارتش عظیم مردگان قرار بگیرند، شخصیت‌ها و خط داستانی مربوط به جنوب نیز حضور دارند. شخصیت سرسی لنیستر (Cersei Lannister) یکی از این کاراکترهاست که در مقابل تخت آهنین (Iron Throne) دیده می‌شود. گفتنی است که فصل هشتم این سریال، در ۶ قسمت پخش خواهد شد و در پایان مشخص می‌شود که چه سرنوشتی در انتظار زندگان و قهرمانان این داستان، و همچنین چه سرنوشتی در انتظار تخت آهنین خواهد بود. اولین اپیزود از فصل هشتم و پایانی سریال Game of Thrones، قرار است در روز ۱۴ آوریل (۲۵ فروردین) پخش شود. شما همچنین می‌توانید مقاله «چیزهایی که قبل از دیدن فصل هشتم سریال Game of Thrones باید بدانید» را هم در بازی‌مگ مطالعه کنید.

HBO پس از پایان این سریال، قصد دارد همچنان از منبع اقتباس آن یعنی رمان‌های جورج آر.آر مارتین (George RR Martin) برای ساخت یک سریال جدید و پیش‌درآمد استفاده کند. داستان این سریال که توسط جین گلدمن (Jane Goldman) و با همکاری خود مارتین نوشته می‌شود، به چند هزار سال قبل از وقایع سریال فعلی مربوط است. در این زمینه، مدتی پیش نیز خبری منتشر شد که نشان می‌داد سازندگان، قصد دارند زودتر از موعد اعلام شده قبلی و در تابستان آینده فیلمبرداری سریال را شروع کنند. انتظار می‌رود این سریال پیش درآمد، در سال ۲۰۲۰ یا ۲۰۲۱ پخش شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.