نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 14 فروردين 1398
ساعت 10:00

در تریلر جدید Game Of Thrones وینترفل در زمستان فرو می‌رود

با از راه رسیدن زمستان، عواقب سختی در انتظار قهرمانان بازی تاج و تخت است

1 از 5

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ HBO پس از نمایش دو تیزر تبلیغاتی جدید از سریال تلویزیونی Game Of Thrones ، اخیرا یک تریلر تازه نیز از این مجموعه منتشر کرده که نشان می‌دهد خطر بسیار بزرگ و وحشتناکی در انتظار «وینترفل» و قهرمانان داستان است.

هشتمین و آخرین فصل از سریال بسیار محبوب «بازی تاج و تخت» در همین نزدیکی است و HBO اولین قسمت از این فصل را به زودی پخش خواهد کرد. این شبکه به مناسبت نزدیک شدن به این موعد، روز گذشته اقدام به انتشار دو تیزر تبلیغاتی جدید کرد که می‌توانید آن‌ها را در بازی‌مگ تماشا کنید. در همین زمینه، اخیرا یک تریلر جدید نیز پیرامون سریال به اشتراک گذاشته شده است. در تریلر جدید که با نام «Aftermath» منتشر شده، شاهد از راه رسیدن بزرگ‌ترین خطر موعود در تاریخ وستروس هستیم، جایی که «زمستان واقعا از راه می‌رسد» و حتی قلعه خاندان استارک در شمال وستروس را هم فرا می‌گیرد. شما در ادامه تریلر جدید را مشاهده می‌کنید.

 

در تریلر جدید، همان‌طور که مشاهده شد HBO یک روایت تاریک و وحشتناک را از ورود زمستان به قلعه وینترفل نشان می‌دهد؛ محلی که قرار است اصلی‌ترین پایگاه برای تقابل ارتش زندگان در برابر شاه شب و ارتش مردگان باشد. در تریلر، همچنین شاهد هیچ کاراکتر یا دیالوگ خاصی نیستیم، با این وجود نمایش تخریب و دفن شدن مهم‌ترین نمادهای برخی از کارکترهای سریال در برف و سرما کاملا برجسته است. سنجاقک «دست ملکه» از تیریون لنیستر، ویلچیر و صندلی متحرک برندون استارک، شمشیر «نیدل» شخصیت آریا استار، دست مصنوعی و طلای جیمی لنیستر، پر مجسمه لیانا استارک، زنجیر اژدهای دنریس تارگرین و در نهایت شمشیر والرین «لانگ‌کلا» از جان اسنو، همگی در این تریلر و در شرایطی که در برف و سرما درحال از بین رفتن هستند دیده می‌شود. در نهایت نیز ظاهرا «شاه شب (Night King)» به ورودی دروازه وینترفل می‌رسد.

به شکل مشخص، تریلر جدید به صورت داستانی بوده و بعید است به صورت مستقیم در خود سریال نیز دیده شود؛ با این حال نحوه روایت این تریلر نشان‌دهنده این است که شعار بسیار قدیمی و باستانی «زمستان خواهد آمد» سرانجام درحال تحقق است و این اتفاق نیز عواقب بسیار وحشتناک و سختی در پی خواهد داشت. قسمت اول فصل هشتم سریال Game of Thrones، قرار است در روز ۱۴ آوریل (۲۵ فروردین) پخش شود و غیر از این قسمت، HBO پنج قسمت دیگر نیز به صورت هفتگی پخش خواهد کرد تا سرانجام پرونده این سریال، پس از حدود ده سال بسته شود. مدتی پیش مدت زمان پخش هر قسمت از این فصل نیز لیک شد که می‌توانید جزئیات آن را در بازی‌مگ مطالعه کنید. پس از پایان این سریال، HBO یک مجموعه پیش‌درآمد نیز از Game of Thrones خواهد ساخت که انتظار می‌رود در ادامه بهار ۲۰۱۹ فیلمبرداری آن برای ساخت «اپیزود پایلوت» شروع شود.

همان‌طور که اشاره شد، قسمت اول از فصل آخر سریال Game of Thrones در روز ۲۵ فروردین پخش می‌شود. شما می‌توانید «همه چیزهایی که دانستن آن‌ها پیش از دیدن این فصل مورد نیاز هستند» را نیز در بازی‌مگ مطالعه کنید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.