نویسنده: میلاد شجری جمعه، 19 بهمن 1397
ساعت 19:00

فیلم‌برداری سریال پیش‌درآمد Game of Thrones تابستان آغاز می‌شود

تولید و فیلم‌برداری سریال پیش‌درآمد Game of Thrones در تابستان آغاز می‌شود.

4 از 5

در حالی که هنوز تقریبا دو ماه به پخش فصل هشتم و نهایی از سریال «بازی تاج و تخت» (Game of Thrones) در تاریخ ۲۵ام فروردین‌ماه ۹۷ (۱۴ آوریل ۲۰۱۹) باقی مانده اما به نظر می‌رسد که شبکه اچ بی او (HBO) سرعت خود را در ساخت سریال پیش‌‌درآمد این مجموعه افزایش داده است. به تازگی «کیسی بلویز»، مدیر برنامه‌ریزی شبکه HBO در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ و گفتگویی با وبسایت اینترتیمنت ویکلی، تایید کرده است که مراحل تولید و فیلم‌برداری این سریال که هنوز نام مشخصی ندارد، از فصل تابستان سال جاری میلادی شروع می‌شود. وی همچنین بیان کرد که پخش این مجموعه پیش‌درآمد قبل از گذشت حداقل یک سال از پایان سریال اصلی، آغاز نخواهد شد.

در حال حاضر ساخت یک قسمت پایلوت از این سریال پیش‌درآمد تایید شده که کارگردانی آن به عهده «اس. جی. کلارکسون» است که در کارنامه‌اش کارگردانی سریال‌هیا «مدافعین» (The Defenders) و «جسیکا جونز» (Jessica Jones) و همچنین، قسمت بعدی از سری فیلم‌های Star Trek دیده می‌شود. «نائومی واتس»، «جاش وایت‌هیوس»، «نائومی اکی»، «دنیس گاف»، «جیمی کمپل بوئر»، «شیلا اتیم»، «ایوانو جرمایا»، «جورجی هنلی»، «الکس شارپ» و «توبی رگبو» بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در قسمت پایلوت سریال تایید شده است. 

سریال پیش‌درآمد Game of Thrones توسط «جین گلدمن» و نویسنده مجموعه رمان‌های Game of Thrones یعنی «جورج آر. آر. مارتین» خلق شده و ساخته می‌شود. گلدمن همچنین به عنوان شورانر، نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی در این سریال حضور دارد. مارتین نیز در کنار «وینس جراردیس» و «دنیل زلمن» که هر دو تهیه کنندگی اجرایی سریال اصلی را برعهده داشتند، از دیگر تهیه کنندگان اجرایی این سریال هستند.

«جورج آر. آر. مارتین» چندی پیش تایید کرده بود که به دلیل اینکه داستان سریال پیش‌درآمد هزاران سال قبل از سریال Game of Thrones رخ می‌دهد، هیچ کدام از شخصیت‌ها و بازیگرانی که در سریال اصلی حضور یافتند، قرار نیست در سریال فرعی حضور یافته و به ایفای نقش بپردازند. وی همچنین تایید کرد که ساخت سه سریال فرعی دیگر از روی سریال «بازی تاج و تخت» که هر کدام به بازه متفاوتی تعلق داشته و شامل شخصیت‌ها و داستانی متفاوت می‌شوند، همچنان ادامه دارد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.