نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 26 دی 1398
ساعت 16:00

سریال پیش درآمد Game of Thrones احتمالا در سال ۲۰۲۲ پخش می‌شود

0 از 5

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ با توجه به اظهارنظر یکی از مدیران HBO، ظاهرا سریال پیش درآمد Game of Thrones در سال ۲۰۲۲ پخش خواهد شد.

شبکه HBO در اوایل سال ۲۰۱۹ رسما به یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین سریال‌های تلویزیونی خود یعنی سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) پایان بخشید. این سریال که هر سال در قالب یک فصل از HBO پخش می‌شد، کار خود را درنهایت در فصل هشتم به پایان رساند که البته این فصل برخلاف فصول گذشته، چندان در جلب رضایت همه طرفداران موفق نبود. با این وجود منبع اقتباس این سریال یعنی مجموعه رمان‌های نغمه یخ و آتش، در برگیرنده داستان‌های بسیار زیادی هستند و با توجه به ادامه همکاری نویسنده رمان‌ها یعنی جورج آر. آر. مارتین با شبکه، HBO در سال گذشته رسما ساخت چند سریال پیش درآمد برای مجموعه و درنهایت انتخاب یکی از آن‌ها را تایید کرد. گفتنی است که HBO در واقع چند تیم با خطوط داستانی متفاوت را مامور ساخت سریال‌های پیش درآمد کرد تا درنهایت بهترین مورد برای پخش انتخاب شود؛ مسیری که درنهایت به انتخاب سریال «خاندان اژدها (House of the Dragon)» ختم شد.

سریال خاندان اژدها قرار است پیش‌زمینه‌های داستانی «خاندان تارگرین» را نمایش دهد و براساس رمان «Fire and Blood» مارتین خواهد بود. با توجه به این موضوع، طرفداران مدت‌هاست که درباره سریال به گمانه‌زنی پرداخته‌اند. در جدیدترین اظهارنظر رسمی پیرامون سریال، کیسی بلویز رئیس HBO اخیرا در پاسخ به سوالی درباره زمان آماده شدن آن گفته که «بهترین حدس او» برای موعد پخش سریال، در سال ۲۰۲۲ است.

شبکه در ساخت این سریال پیش درآمد، از همکاری مارتین نیز بهره می‌گیرد که قرار است در کنار رایان کاندال سازندگان مجموعه باشند. رایان کاندال همچنین شورانر سریال نیز خواهد بود و وظیفه جمع‌آوری تیم‌های تولید و کارگردانی را برعهده دارد. یکی از محبوب‌ترین کارگردانان از سریال اصلی بازی تاج و تخت، یعنی Miguel Sapochnik نیز قرار است به عنوان تهیه‌کننده اجرایی با پروژه همکاری کند و انتظار می‌رود که کارگردان قسمت پایلوت نیز او باشد. در صورتی که سریال در سال ۲۰۲۲ آماده شود، در نهایت از طریق شبکه HBO و همچنین سرویس استریمینگ موردانتظار HBO Max پخش خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.