نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 23 دی 1398
ساعت 16:00

تاریخ شروع پخش فصل سوم سریال Westworld مشخص شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ HBO رسما تاریخ شروع پخش سومین فصل سریال وست‌ورلد (Westworld) را مشخص کرد.

شبکه HBO، به تازگی و در جریان یک پست توییتری در حساب رسمی خود اقدام به پخش یک تیزر جدید از فصل سوم سریال Westworld کرده که در جریان آن، مشخص می‌شود که اولین قسمت از این فصل قرار است در روز ۱۵ مارس (۲۵ اسفند) پخش شود. تیزر جدید البته به شکلی مرموز است و پس از اشاره به چند واقعه از زمان معاصر نظیر «استیضاح رئیس جمهور چهل و پنجم» و «اعتراضات در هنگ کنگ» به پیش بینی چند واقعه در سال‌های بعد پرداخته و درنهایت به یک واقعه نهایی که در ۲۷ فوریه ۲۰۵۸ صورت می‌گیرد حتم خواهد شد. پس از این تیزر، لوگوی مجموعه وست‌ورلد و درنهایت زمان شروع پخش اولین قسمت از فصل سوم آن نمایش داده می‌شود. شما می‌توانید این تیزر را در یوتیوب مشاهده کنید.

HBO در گذشته رسما تمدید سریال Westworld برای سومین فصل را تایید کرده بود و می‌دانیم که در این فصل، بازیگران اصلی فصل قبل نظیر ایوان ریچل وود (Evan Rachel Wood) در نقش دولورس، جفری رایت (Jeffery Wright) در نقش برنارد و تسا تامپسون (Tessa Thompson) در نقش هیل مجددا برمی‌گردند. Thandie Newton، Ed Harris، Luke Hemsworth هم نقش‌های خود از فصول قبلی را مجددا بازآفرینی خواهند کرد. به علاوه در فصل سوم، حضور ستاره سریال Breaking Bad یعنی Aaron Paul هم تایید شده است که در این مجموعه، قرار است نقش یک کارگر ساختمانی معمولی اما دراصل یک تبهکار مخفی را بازی کند. از دیگر بازیگران جدید این فصل می‌توان به Lena Waithe، Vincent Cassel و Scott Mescudi هم اشاره کرد.

سازندگان این فصل نیز مثل دو فصل گذشته، جاناتان نولان و لیسا جوی هستند. همان‌طور که اشاره شد، اولین قسمت از فصل سوم سریال Westworld قرار است در روز ۲۵ اسفند پخش شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.