نویسنده: Sasan پنج شنبه، 31 تیر 1400
ساعت 05:29

توقف ساخت Westworld و اخبار بیشتر از دنیای تلویزیون

0 از 5

به دنبال موج جدیدی از شیوع ویروس Covid 19 در آمریکا، فیلمبرداری فصل آخر سریال Westworld به دلیل مثبت شدن تست یکی از دست اندرکاران به مدت دو روز متوقف شده است. در روزهای اخیر به واسطه پیچیدگی‌های مسائل مربوط همه‌گیری ویروس جدید کرونا، فیلمبرداری سریال‌های دیگری همچون House of the Dragon و American Horror Story هم تعلیق شده است. 

tedlasso

نیل گیمن، رمان‌نویس مشهور ژانر فانتزی و علمی-تخیلی که در سال‌های اخیر حضوری جدی در عالم تلویزیون داشته و تحت قراردادی انحصاری با آمازون است، قرار است تا رمان دیگری از نوشته‌های خود را برای آمازون تبدیل به سریال کند. رمان Anansi Boys که حال و هوایی مشابه رمان American Gods دارد و بین این دو رمان شخصیت مشترکی هم وجود دارد، ماجرای جوانی به نام «چارلی ننسی» را روایت می‌کند که بعد از مرگ پدرش متوجه می‌شود که پدر او یکی از خدایان اساطیری مصر باستان است! گیمن در حال حاضر فصل دوم سریال Good Omens و فصل اول سریال Sandman را هم در دست ساخت دارد.   

tedlasso

در حالی که فقط یک روز به شروع پخش فصل دوم سریال Ted Lasso باقی مانده، این سریال مجدداً به صدر پربیننده‌ترین سریال‌های پلتفرم Apple TV+ بازگشته است. مدتی قبل و بعد از اعلام نامزدهای جایزه سالانه Emmy با به دست آوردن 13 نامزدی در رشته‌های مختلف، یکی از موفق‌ترین آثار تلویزیونی یک سال گذشته لقب گرفت. این سریال کمدی، ماجرای مربی آمریکایی آماتوری را روایت می‌کند که ناگهان سکاندار تیمی در لیگ برتر فوتبال انگلستان می‌شود.

Sasan | اخبار | 22/07/2021
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.