نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 04 مرداد 1397
ساعت 16:00

HBO همچنان از شرایط سریال Westworld رضایت دارد

5 از 5

علیرغم واکنش‌های منفی نسبت به فصل دوم، HBO همچنان از شرایط سریال Westworld راضی است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ کیسی بلویز، مدیر برنامه‌ریزی شبکه HBO به تازگی در مصاحبه جدیدش، به «واکنش‌های عمدتا منفی» طرفداران نسبت به فصل دوم سریال Westworld اذعان کرد. او در این زمینه گفت که این سریال، یک مجموعه خاص با طرفداران خاص خود است و برای بینندگان عادی نیست.

فصل دوم وست‌ورلد نیز علیرغم وارد شدن نقدهای منفی بیشتر نسبت به فصل اول، در مجموع یک سریال موفق بود و امسال هم در چندین رشته، از جمله «بهترین سریال درام» نامزد دریافت جایزه Emmy شده است. در مصاحبه اخیر که در جریان یک کنفرانس فصلی تلویزیونی انجام شده، بلویز در این زمینه مورد سوال واقع شد که نظرش درباره «واکنش‌های منفی شدید» و سراسری نسبت به فصل دوم Westworld، به خاطر «پیچیدگی بیش از حد» این فصل چیست. به گفته بلویز، HBO نگران نقدهای منفی و واکنش‌های منفی طرفداران نیست.

من مطمئن نیستم که بشود واکنش‌های منفی به فصل دوم را «خیلی گسترده و سراسری» نام گذاشت. ما واقعا به خاطر نامزدی‌های امی این سریال هیجان‌زده هستیم. چیزی که به شخصه درباره سریال وست‌ورلد دوست دارم، این است که مردمی که این مجموعه را دوست دارند، به واقع عاشق سریال هستند.

حتی افرادی که [از سریال] خوش‌شان نیامده هم حس می‌کنند که باید درباره‌اش صحبت کنند و به شما این پیام عدم رضایت را منتقل کنند. و باید بگویم این برای سریالی که بتواند چنین فضایی را برای بروز این قبیل احساسات فراهم کند عالی است و ما، دقیقا همین را می‌خواهیم.

بخش دیگر صحبت‌های بلویز درباره رد این نظر بود که فصل دوم از نظر داستانی پیچیده بود و درعوض به گفته او، فقط نیاز به «توجه دقیق و بی‌وقفه» داشت:

ببینید خوب این سریال برای بینندگان معمولی و تفریحی نیست. این به توجه شما نیاز دارد. شورانرها یعنی جاناتان نولان و لیسا جوی، دوست دارند که بینندگانشان را در چالش قرار دهند و بسیاری حس می‌کنند که آن‌ها در این زمینه عالی عمل کردند. این یک سریال منحصر به فرد است و ما هم به دنبال همین هستیم.

پخش فصل دوم سریال وست‌ورلد حدود دو ماه پیش به پایان رسید و اخیرا هم از طریق حساب رسمی توییتری سریال، تولید فصل سوم آن هم تایید شده است.

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: دی 1396
    نظرها: 7
    تشکر: 0
    تشکرشده: 4
    کنسول‌های بازی:

    اگه سریال شاهکار میخوایی بیا Westworld رو ببین وگرنه برو بقیه رو ببین ! ببینیم تو فصل 3 چجوری میترکونه وست ورلد.

    آخرین بار در تاریخ حدود 5 سال قبل توسط SirGhas ویرایش شد
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: شهریور 1396
    نظرها: 121
    تشکر: 21
    تشکرشده: 40
    کنسول‌های بازی:

    "این سریال، یک مجموعه خاص با طرفداران خاص خود است و برای بینندگان عادی نیست."
    این که سازنده‌های سریال همچین تفکری دارن خیلی خوبه.

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.