نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 04 مرداد 1397
ساعت 08:00

فصل آخر سریال Game of Thrones در نیمه اول 2019 پخش می‌شود

0 از 5

به تازگی مدیر برنامه‌ریزی HBO، اطلاعات جدیدی از سریال «بازی تاج و تخت» و همچنین Spin-Off آن را به اشتراک گذاشته است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ درحالی که مدتی می‌شود که مراحل فیلمبرداری همه بخش‌های فصل هستم سریال Game of Thrones به پایان رسیده، و مجموعه حالا مراحل «پس از فیلمبرداری» را پشت سر می‌گذارد، HBO هنوز تاریخ دقیق پخش آن را اعلام نکرده است. به تازگی مدیر برنامه‌ریزی HBO یعنی کیسی بلویز، در این زمینه اطلاعات تخمینی را به اشتراک گذاشته است. او در این زمینه گفت:

فکر نمی‌کنم هنوز تاریخ پخش دقیق را اعلام کرده باشیم و این تاریخی در سال ۲۰۱۹ خواهد بود. چیزی که می‌توانم بگویم این است که پخش در «نیمه اول» سال ۲۰۱۹ شروع می‌شود. همچنین درباره داستان هم نمی‌توانم جزئیاتی ارائه کنم، ولی این فصل بسیار بزرگ خواهد بود.

البته در این زمینه، ذکر نیمه اول سال چندان سورپرایز کننده نیست و تاکنون به شکل سنتی، پخش فصل‌های اخیر این سریال هم در همین بازه و به طور دقیق‌تر، در ماههای مارس، آوریل یا جولای شروع می‌شد. بلویز در ادامه به ذکر اطلاعاتی هم درباره سریال پیش‌درآمد و Spin-Off دنیای «گیم آو ترونز» پرداخت که مدتی پیش، ساخت اپیزود پایلوت آن توسط HBO سفارش داده شده بود.

در این زمینه، HBO در مجموع پنج خط داستانی مختلف را به 5 تیم جداگانه سپرد تا در نهایت از میان آن‌ها یک خط داستانی به عنوان سریال Spin-Off ساخته شود؛ که درنهایت خط داستانی «دوره طلایی قهرمانان» در «وستروس» به عنوان گزینه نهایی انتخاب شد که توسط «جین گلدمن» نوشته شده است. دراین بین، البته گزارش شد که HBO هنوز 4 خط داستانی دیگر را هم به شکل کامل رها نکرده است. بلویز درباره این سریال نیز گفت:

دلیل اینکه ما پنج اسکریپت برای این سریال درنظر گرفتیم، این بود که واقعا خوش‌شانس بودیم که اگر حتی یکی از آن‌ها اجرایی می‌شد. ما تازه جستجو برای کارگردان، فیلمبردار و بازیگران را شروع کردیم و امیدواریم فیلمبرداری این سریال هم در اوایل سال جدید شروع شود.

پیرامون 4 خط داستانی دیگر، جورج آر. آر. مارتین، نویسنده رمان‌های «نغمه یخ و آتش» پیش از این گفته بود که یکی از این اسکریپت‌ها در مراحل ابتدایی به بایگانی سپرده شد. بلویز اما درباره سه اسکریپت دیگر نیز گفته که شرایط آن‌ها، بعد از تصمیم شبکه درباره اجرایی شدن پروژه گلدمن، ترکیبی از وضعیت‌های «مرده» یا «در اغما» هستند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.