نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 06 مرداد 1397
ساعت 09:00

کری فیشر با استفاده از سکانس‌های قدیمی‌تر در Star Wars Episode 9 حضور دارد

0 از 5

Lucasfilm در بیانیه جدیدی، حضور بازیگر درگذشته یعنی Carrie Fisher را در فیلم آینده Star Wars Episode IX تایید کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ به تازگی Lucasfilm در خبری مغایر با گزارش‌های قبلی، تایید کرده که بازیگر مرحوم یعنی Carrie Fisher در فیلم آینده Star Wars Episode IX باز هم نقش Leia Organa را بازی خواهد کرد. این خبر که در قالب یک بیانیه جامع‌تر منتشر شده، تایید می‌کند که «مارک همیل» نیز در این فیلم حضور خواهد داشت.

لوکاس‌فیلم درباره چگونگی قرار دادن این بازیگر که در سال ۲۰۱۶ درگذشت، در فیلم آینده توضیح داده که آن‌ها، با استفاده از سکانس‌های فیلم‌برداری شده قدیمی و پخش‌نشده از این شخصیت در زمان فیلم‌برداری فیلم Star Wars: The Force Awakens، کری فیشر را یک بار دیگر وارد فیلمی از سری «جنگ ستارگان» می‌کنند. فیلم شدیدا مورد انتظار Episode IX، توسط جی‌جی آبرامز کارگردانی می‌شود که قبلا همین نقش را هم در فیلم The Force Awakens داشت. آبرامز در این زمینه گفت:

ما عمیقا کری فیشر را دوست داشتیم... پیدا کردن یک فرجام واقعا رضایت‌بخش برای خط داستانی Skywalker را بدون حضور او نمی‌توانستیم تصور کنیم. ما هرگز نمی‌خواستیم با بازیگر جدید نقش را زنده کنیم یا از تکنیک‌های انیمیشنی CG استفاده کنیم. در اینجا با حمایت و همراهی معنوی دختر ایشان بیلی، ما بالاخره یک راه پیدا کردیم تا میراثی که از فیشر به جا مانده را ارج نهیم و Leia را با حضور او در Episode IX، از طریق استفاده از سکانس‌های دیده نشده قدیمی‌تر داشته باشیم.

این خبر از جهاتی سورپرایز کننده است؛ برادر فیشر سال گذشته دقیقا همین احتمال و استفاده از سکانس‌های قدیمی‌تر برای حضور شخصیت Leia در Episode IX را مطرح کرده بود، ولی لوکاس‌فیلم این احتمال و حضور فیشر را در این فیلم به کلی رد کرد. قبل از آن نیز حضور این شخصیت حتی از طریق CG نیز منتفی دانسته شد. گرچه مشخص نیست دقیقا چه چیزی باعث تغییر نظر لوکاس‌فیلم شده، ولی طرفداران قطعا از شنیدن این خبر و دیدن فیشر برای آخرین بار در نقش Leia خوشحال خواهند شد.

همان طور که اشاره شد، بیانیه اخیر گسترده و مربوط به بسیاری دیگر از بازیگران هم بود و بر این اساس، تایید می‌شود که بازیگرانی نظیر Daisy Ridley، Adam Driver، John Boyega، Oscar Isaac، Lupita Nyong'o، Domhnall Gleeson، Kelly Marie Tran، Joonas Suotamo و Billie Lourd یک‌بار دیگر نقش‌های خود را در فیلم Episode IX نیز بازی خواهند کرد. در این بین حضور مارک همیل و همچنین بیلی دی در نقش لاندو کالریسیان نیز از دیگر نکات جالب بیانیه اخیر لوکاس‌فیلم است.

فیلم Star Wars Episode IX قرار است در دسامبر ۲۰۱۹ روی پرده‌های سینما برود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.