نویسنده: میلاد شجری جمعه، 19 بهمن 1397
ساعت 20:00

اولین خلاصه داستان رسمی فیلم Avengers: Endgame منتشر شد

دیزنی اولین خلاصه داستان رسمی فیلم Avengers: Endgame را منتشر کرد.

4 از 5

فیلم «انتقام جویان: بازی نهایی» (Avengers: Endgame) قرار است حدود دو ماه و نیم دیگر در سینما‌های سراسر جهان اکران شود و ما امروز در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ، شاهد انتشار اولین خلاصه داستان رسمی این فیلم بسیار موردانتظار از سوی کمپانی دیزنی هستیم که قرار است پایانی بر دهه اول دنیای سینمایی مارول باشد. این خلاصه داستان که در وبسایت استرالیایی کمپانی والت دیزنی مشاهده شده، به شرح زیر است:

بعد از رویداد‌های غم انگیز فیلم Avengers: Infinity War، دنیا به خاطر کار‌های تایتان خشمگین یعنی تانوس به مکانی ویرانه تبدیل شده است. گروه انتقام جویان به کمک متحدان باقی‌مانده، حال باید دوباره دور هم جمع شوند تا بتوانند کار‌های تانوس بی اثر کنند و نظم را یکبار دیگر برای همیشه به دنیا برگردانند؛ مهم نیست که این عمل چه عواقبی را در پی داشته باشد.

«رابرت داونی جونیور» در نقش تونی استارک/مرد آهنی، «کریس ایوانز» در نقش استیو راجرز/کاپیتان آمریکا، «کریس همسورث» در نقش ثور، «اسکارلت جوهانسون» در نقش ناتاشا رومانوف/بلک ویدو، «مارک روفالو» در نقش بروس بنر/هالک، «پاول راد» در نقش اسکات لنگ/مرد مورچه‌ای، «جرمی رنر» در نقش کلینت بارتون/رونین، «کارن گیلن» در نقش نِبیولا، «بری لارسون» در نقش کارول دانورز/کاپیتان مارول، «دان چیدل» در نقش ماشین جنگی، «بردلی کوپر» در نقش راکت راکون و در نهایت، «چاش برولین» در نقش تانوس از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Avengers: Endgame حضور داشته و به هنرنمایی پرداخته‌اند.

فیلم «انتقام جویان: بازی نهایی» (Avengers: Endgame) برای اکران در تاریخ ششم اردیبهشت‌ماه ۹۸ (۲۶ آوریل ۲۰۱۹ میلادی) برنامه‌ریزی شده است. چندی پیش مشخص شد که نسخه فعلی این فیلم، دارای مدت زمان تقریبا سه ساعته است که در نمایش‌های آزمایشی، واکنش‌های فوق‌العاده‌ای از سوی تماشاچیان به همراه داشته؛ به طوری حتی یک نفر هم به بهانه استفاده از سرویس بهداشتی از روی صندلی خود بلند نشده است. در انتها، شما می‌توانید اولین تریلر رسمی و تیزر تبلیغاتی مخصوص مسابقه سوپر بال امسال را در وبسایت بازی‌مگ مشاهده نمایید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.