نویسنده: میلاد شجری سه شنبه، 16 بهمن 1397
ساعت 10:00

تیزر تبلیغاتی سوپر بول فیلم Avengers: Endgame منتشر شد

مارول تیزر تبلیغاتی سوپر بول فیلم Avengers: Endgame را منتشر کرد.

0 از 5

همان‌طور که انتظار می‌رفت، کمپانی مارول اینترتیمنت در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ و پیش از آغاز مسابقه سوپر بول (Super Bowl)، اولین تیزر تبلیغاتی رسمی فیلم موردانتظار «انتقام جویان: بازی نهایی» (Avengers: Endgame) منتشر کرد. در ابتدای این تیزر کوتاه شاهد تصاویری از شخصیت‌هایی هستیم که در جریان بشکن تانوس از بین رفته‌اند. در ادامه تیزر نیز تصاویری از دنیا به نمایش گذاشته می‌شود که در غم بزرگی به سر می‌برد؛ همان‌طور که پیش‌تر اعلام شده بود، وقایع فیلم Avengers: Endgame حدود چند سال بعد از اتفاقات فیلم «انتقام جویان: جنگ بی‌نهایت» (Avengers: Infinity War) اتفاق می‌افتد. جایی که زمین بعد از اینکه نیمی از ساکنینش توسط تانوس به خاکستر تبدیل شدند، در حال تلاش برای رد شدن از روی قضایا و فراموش کردن آن‌ها است. در این میان اما هنوز گروهی از قهرمانان باقی مانده است که تسلیم نمی‌شوند؛ این‌ها انتقام جویانی هستند که سعی می‌کنند اوضاع را به حالت قبلی برگردانند ولی آیا موفق می‌شوند؟ در ادامه شما می‌توانید تیزر تبلیغاتی فیلم را مشاهده نمایید:

دریافت از وبسایت آپارات با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

اولین تریلر رسمی فیلم Avengers: Endgame در ماه دسامبر سال گذشته میلادی منتشر شد و توانست در کمتر از ۲۴ ساعت، به بیش از ۲۸۹ میلیون بازدید دست پیدا کند و تبدیل به پربازدیدترین تریلر تاریخ تبدیل شود. پیش‌تر این رکورد در اختیار اولین تریلر رسمی فیلم Avengers: Infinity War قرار داشت که موفق شده بود به ۲۳۰ میلیون بازدید در ۲۴ ساعت دست پیدا کند.

«رابرت داونی جونیور» در نقش تونی استارک/مرد آهنی، «کریس ایوانز» در نقش استیو راجرز/کاپیتان آمریکا، «کریس همسورث» در نقش ثور، «اسکارلت جوهانسون» در نقش ناتاشا رومانوف/بلک ویدو، «مارک روفالو» در نقش بروس بنر/هالک، «پاول راد» در نقش اسکات لنگ/مرد مورچه‌ای، «جرمی رنر» در نقش کلینت بارتون/رونین، «کارن گیلن» در نقش نِبیولا، «بری لارسون» در نقش کارول دانورز/کاپیتان مارول، «دان چیدل» در نقش ماشین جنگی، «بردلی کوپر» در نقش راکت راکون و در نهایت، «چاش برولین» در نقش تانوس از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Avengers: Endgame حضور داشته و به هنرنمایی پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم همانند جنگ بی‌نهایت، برعهده برادران روسو یعنی آنتونی و جو بوده است.

فیلم «انتقام جویان: بازی نهایی» (Avengers: Endgame) برای اکران در تاریخ ششم اردیبهشت‌ماه ۹۸ (۲۶ آوریل ۲۰۱۹ میلادی) برنامه‌ریزی شده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.