نویسنده: میلاد شجری چهارشنبه، 17 بهمن 1397
ساعت 21:00

Avengers: Endgame طولانی‌ترین فیلم مارول خواهد بود

برادران روسو اعلام کردند که فیلم Avengers: Endgame حدود سه ساعت طول خواهد کشید.

1 از 5

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ برادران روسو که وظیفه کارگردانی فیلم «انتقام جویان: بازی نهایی» (Avengers: Endgame) را برعهده دارند، به تازگی در مصاحبه‌ای دوباره تایید کردند که نسخه فعلی از این فیلم ابرقهرمانی بسیار موردانتظار نزدیک به سه ساعت است. بنابراین با اینکه هنوز روند تدوین این فیلم به پایان نرسیده است اما انتظار می‌رود که فیلم Endgame تبدیل به طولانی‌ترین فیلم کمپانی مارول در تاریخ تبدیل شود. این در حالی است که فیلم «انتقام جویان: جنگ بی‌نهایت» (Avengers: Infinity War) دارای مدت زمان دو ساعت و ۴۰ دقیقه‌ای بود.

وبسایت کولایدر پیرامون همین موضوع، در گفت و گویی تازه با برادران روسو جویا شده است که آیا کمپانی‌های مارول و دیزنی مشکلی با طولانی بودن فیلم Avengers: Endgame به اندازه فیلم «تایتانیک» (Titanic) ندارد؟ این دو برادر نیز در پاسخ به این سوال، اذعان کردند که این کمپانی‌ها تا زمانی که فیلم بهترین داستان را داشته باشد، مشکلی با آن ندارند؛ حتی اگر نمایش آن سه ساعت طول بکشد. برادران روسو در ادامه افزودند:

در حال حاضر، ما فکر می‌کنیم که فیلم به خوبی اجرا می‌شود؛ ما همچنین بازخورد‌های فوق‌العاده‌ای از مخاطب‌های آزمایشی خود دریافت کردیم و نسبت به سطحی که فیلم در آن قرار دارد، حس بسیار خوبی داریم. البته ما هنوز در حال کار بر روی آن هستیم و کار ما به پایان نرسیده است. مجداد باید تاکید کنیم که این فیلم نقطه اوج و پایانی برای بیست و دوم فیلم محسوب می‌شود؛ این یعنی یک روایت داستانی بسیار بزرگ که نیاز به کار زیادی دارد و احساسات، بخش اصلی آن برای ما محسوب می‌شود.

این دو فیلم‌ساز همچنین افزودند که در حین نمایش این نسخه از فیلم Avengers: Endgame برای مخاطبین آزمایشی، حتی یک نفر هم به بهانه استفاده از سرویس بهداشتی از روی صندلی خود بلند نشد.

«رابرت داونی جونیور» در نقش تونی استارک/مرد آهنی، «کریس ایوانز» در نقش استیو راجرز/کاپیتان آمریکا، «کریس همسورث» در نقش ثور، «اسکارلت جوهانسون» در نقش ناتاشا رومانوف/بلک ویدو، «مارک روفالو» در نقش بروس بنر/هالک، «پاول راد» در نقش اسکات لنگ/مرد مورچه‌ای، «جرمی رنر» در نقش کلینت بارتون/رونین، «کارن گیلن» در نقش نِبیولا، «بری لارسون» در نقش کارول دانورز/کاپیتان مارول، «دان چیدل» در نقش ماشین جنگی، «بردلی کوپر» در نقش راکت راکون و در نهایت، «چاش برولین» در نقش تانوس از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Avengers: Endgame حضور داشته و به هنرنمایی پرداخته‌اند.

فیلم «انتقام جویان: بازی نهایی» (Avengers: Endgame) برای اکران در تاریخ ششم اردیبهشت‌ماه ۹۸ (۲۶ آوریل ۲۰۱۹ میلادی) برنامه‌ریزی شده است. شما می‌توانید اولین تریلر رسمی و تیزر تبلیغاتی مخصوص مسابقه سوپر بال امسال را در وبسایت بازی‌مگ مشاهده نمایید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.