نویسنده: میلاد شجری پنج شنبه، 18 بهمن 1397
ساعت 15:00

تصاویر جدیدی از فصل هشتم سریال Game of Thrones منتشر شد

شبکه اچ بی او تصاویر جدیدی از فصل هشتم Game of Thrones منتشر کرد.

5 از 5

تا پخش فصل هشتم و انتهایی از سریال «بازی تاج و تخت» (Game of Thrones) حدود دو ماه باقی‌مانده است و در حالی که هنوز تریلری از این فصل منتشر نشده اما شبکه اچ بی او (HBO) به تازگی در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ، مجموعه‌ای از تصاویر جدید از فصل هشتم منتشر کرده است. این تصاویر که در مجموع ۱۴ عدد هستند، به ما یادآوری می‌کنند که چه شخصیت‌هایی هنوز زنده هستند و قرار است که در فصل انتهایی سریال حضور یابند. این شخصیت‌ها شامل سرسی لنیستر با هنرنمایی «لینا هیدی»، آریا استارک با هنرنمایی «میسی ویلیامز»، تریون لنیستر با هنرنمایی «پیتر دینکلج»، سانسا استارک با هنرنمایی «سوفی ترنر»، دنریس تارگرین با هنرنمایی «امیلی کلارک»، جان اسنو با هنرنمایی «کیت هرینگتون»، جیمی لنیستر با هنرنمایی «نیکولای کاستر والدو»، برین او تارث با هنرنمایی «گوئندولین کریستی»، برن استارک با هنرنمایی «ایزاک همپستید رایت»، سمول تارلی با هنرنمایی «جان بردلی»، لرد واریس با هنرنمایی «کنلت هیل» و سر داووس سیورث با هنرنمایی «لیام کانینگهام» می‌شوند. در ادامه شما می‌توانید این تصاویر را مشاهده نمایید:

در انتهای فصل هفتم سریال Game of Thrones شاهد این بودیم که دنریس تارگرین به همراه دو اژدها و ارتشش سرانجام راهی سرزمین وستروس شد؛ جایی که سرسی لنیستر با خودکشی آخرین فرزندش، حال مکله و تنها فرمانروای سرزمین است. از طرفی دیگر ارتش وایت واکر‌ها به رهبری «پادشاه شب» (The Night King) که به کمک یکی از اژ‌دها های دنریس، تنها مانع بر سر راه خود یعنی دیوار بزرگ را نابود کرده بودند، در حال حرکت به سوی جنوب است و به نظر می‌رسد که شاهد یک نبرد حماسی و بزرگ در فصل هشتم خواهیم بود. قسمت اول از فصل هشتم سریال Game of Thrones در تاریخ ۲۵ام فروردین‌ماه ۹۷ (۱۴ آوریل ۲۰۱۹) پخش خواهد شد.

گروه تهیه کنندگان اجرایی سریال Game of Thrones در فصل هشتم را «دیوید بنیوف»، «دی. بی. وایس»، «کارولین استراوس»، «فرانک دولگر»، «برنادت کالفیلد»، «گایمون کسادی»، «وینس جراردیس»، «جورج آر. آر. مارتین» و «برایان کاگمن» تشکیل می‌دهند. «کریس نیومن»، «گرگ اسپنس» و «لیزا مک آتاکنی» نیز تهیه کنندگی این فصل را برعهده داشته‌اند.

در پایان گفتنی است که فصل هشتم سریال Game of Thrones آخرین ماجراجویی ما به سرزمین وستروس نخواهد بود؛ چرا که شبکه HBO سفارش ساخت یک پایلوت را داده است که وقایع آن، حدود هزار سال قبل از سریال اصلی اتفاق می‌افتد. در حال حاضر اعلام شده که «نائومی واتس» و «جاش وایت هیوس» در این سریال پیش درآمد به ایفای نقش خواهند پرداخت و کارگردانی پروژه نیز برعهده «اس. جی. کلارکسون» خواهد بود. «اس. جی. کلارکسون» برای کارگردانی سریال‌هایی چون «مدافعین» (Defenders) و «جسیکا جونز» (Jessica Jones) شناخته می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.