نویسنده: میلاد شجری جمعه، 19 بهمن 1397
ساعت 14:00

جوردن پیل پوستر جدیدی از فیلم Us منتشر کرد

پوستر جدید فیلم Us با محوریت شخصیت لوپیتا نیونگو منتشر شد.

1 از 5

فیلم «برو بیرون» (Get Out) یکی از موفق‌ترین و تحسین‌ شده‌ترین فیلم‌های ترسناک سال‌های اخیر از نگاه منتقدین بود که شروع کارگردانی «جوردن پیل» در عرصه سینما محسوب می‌شد و برای وی، جایزه اسکار برای بهترین فیلم‌نامه اورجینال را به همراه داشت. همین موضوع، انتظارات را برای فیلم بعدی وی یعنی «ما» (Us) بسیار بالا برده است؛ یک فیلم ترسناک دیگر که برای اکران در ماه آینده میلادی برنامه‌ریزی شده است. به دنبال تیزر تبلیغاتی سوپر بول اخیر، به تازگی در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ، پوستر جدیدی از فیلم Us منتشر شده است.

این پوستر که توسط «جوردن پیل» در صفحه توئیتر منتشر شده، تصویری از شخصیت بازیگر «لوپیتا نیونگو» را در فیلم Us را به نمایش می‌گذارد که در حال برداشتن ماسکی از چهره لبخندزنان خود برای رونمایی از چهره ترسناکی است که در زیر آن قرار دارد. پیش از این ما می‌دانستیم که داستان این فیلم درباره یک پدر و مادر است که تصمیم می‌گیرند برای گذراندن تعطیلات و ملاقات با دوستان قدیمی خود، به همراه فرزندانشان به یک خانه ساحلی بروند اما با فرا رسیدن شب، مهمانانی ناخوانده که نسخه ترسناک‌ از هر کدام از اعضای خانواده هستند، از راه می‌رسند و آرامش آن‌ها را به سرعت به هرج و مرج تبدیل می‌کنند. در ادامه شما می‌توانید این پوستر را مشاهده نمایید:

us

«لوپیتا نیونگو» بازیگر فیلم «پلنگ سیاه» (Black Panther)، «وینستون دوک» بازیگر فیلم «پلنگ سیاه» (Black Panther)، «الیزابت ماس» بازیگر سریال «سرگذشت ندیمه» (The Handmaid’s Tale)، «تیم هایدکر» بازیگر فیلم «مرد مورچه‌ای و زنبورک» (Ant-Man and the Wasp)، «شهیدی رایت جوزف»، «ایوان الکس»، «مدیسون کوری»، «کلی شلدون»، «نوئل شلدون» و «دوک نیکلسون» از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Us حضور یافته و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جوردن پیل در کنار کارگردانی همچنین وظیفه نوشتن فیلنامه را برعهده داشته است.

فیلم «ما» (Us) برای اکران در تاریخ ۲۴ام اسفندماه ۹۷ (۱۵ مارس ۲۰۱۹ میلادی) برنامه‌ریزی شده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.