نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 05 فروردين 1398
ساعت 13:00

عبور Captain Marvel از فروش ۹۰۰ میلیونی در باکس‌آفیس جهانی

عملکرد فروش فیلم Captain Marvel در سومین هفته اکران نیز درخشان بوده است

5 از 5

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ جدیدترین فیلم ابرقهرمانی مارول، همچنان و پس از سه هفته اکران نیز در صدر جدول باکس‌آفیس جهانی قرار دارد. کاپیتان مارول (Captain Marvel) حالا پس از عبور از فروش ۹۰۰ میلیون دلاری، به فهرست ۱۰ فیلم پرفروش دنیای سینمایی مارول (MCU) در سینماهای داخلی نیز اضافه شده است.

عملکرد فروش فیلم Captain Marvel پس از دو هفته عالی، در سومین هفته اکران نیز درخشان بود و فیلم حالا از مرز ۳۰۰ میلیون دلار فروش در سینماهای داخلی در آمریکای شمالی هم عبور کرده است. بیست و یکمین فیلم MCU، حالا در باکس آفیس جهانی نیز حدود ۹۱۰ میلیون دلار فروش کسب کرده است. نکته مهم درباره عملکرد این هفته فیلم این است که کاپیتان مارول حالا با فروش ۳۲۱٫۵ میلیون دلاری خود در آمریکای شمالی، بالاتر از عملکرد فروش داخلی اولین فیلم Iron Man در کل دوره اکران آن قرار گرفته است. با این عملکرد، کاپیتان مارول این فیلم را به رتبه یازدهم فرستاده و خودش در جایگاه دهمین فیلم پرفروش MCU در آمریکای شمالی نشسته است. انتظار می‌رود که این فیلم در ادامه، از عناوین بالای سر خود یعنی Spider-Man: Homecoming (با ۳۳۴٫۲ میلیون دلار) و Guardians of the Galaxy (با ۳۳۳٫۲ میلیون دلار فروش خانگی) هم پیشی بگیرد.

شما در ادامه فهرست ۱۰ فیلم اول پرفروش دنیای سینمایی مارول در سینماهای آمریکای شمالی را مشاهده می‌کنید.

  1. Black Panther با 700.1 میلیون دلار
  2. Avengers: Infinity War با 678.8 میلیون دلار
  3. Marvel's The Avengers با 623.4 میلیون دلار
  4. Avengers: Age of Ultron با 459 میلیون دلار
  5. Iron Man 3 با 409 میلیون دلار
  6. Captain America: Civil War با 408.1 میلیون دلار
  7. Guardians of the Galaxy Vol. 2 با 389.8 میلیون دلار
  8. Spider-Man: Homecoming با 334.2 میلیون دلار
  9. Guardians of the Galaxy با 333.2 میلیون دلار
  10. Captain Marvel با 321.5 میلیون دلار

 

فروش جهانی فیلم نیز حالا به ۹۱۰٫۳ میلیون دلار رسیده که کاپیتان مارول را حالا در رتبه «هفتم» پرفروش‌ترین فیلم‌های MCU در باکس‌آفیس جهانی قرار می‌دهد. با توجه به روند فروش و استقبال از اکران فیلم، تحلیلگران انتظار دارند که فیلم در پایان هفته چهارم، به فروش ۱ میلیارد دلاری هم دست پیدا کند. دنیای سینمایی مارول حدود یک ماه دیگر، آخرین و بزرگ‌ترین فیلم ابرقهرمانی سه فاز اول این دنیا یعنی Avengers: Endgame را هم به صورت جهانی اکران می‌کند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.