نویسنده: محمد مقصودی دوشنبه، 06 آذر 1396
ساعت 13:54

جیمز کامرون راجع به کاراکتر کیت وینسلت در دنباله آواتار میگوید

0 از 5

جیمز کامرون جزئیات کمی راجب نقش رازآلود کیت وینسلت در آواتار منتشر کرد.

 کارگردان فیلم تایتانیک در مصاحبه اخیر خود با ونیتی فیر گفت، کاراکتر وینسلت (رونال) عضو قبیله‌ ای از افراد دریایی است، این یعنی او در صحنه‌های دشواری زیر آب کار خواهد کرد. کامرون همچنین گفت:

«کیت بسیارهیجان زده است، او چند روز به تمرینات خیره شد، سپس جهانی را که خلق کرده بودیم مشاهده کرد. وی نقشی را بازی میکند، که در آن عضو مردم دریایی و صخره‌ای است. کیت می‌خواهد تمام صحنه‌های کار با آب را خود بازی کند و من نیز به او گفتم مشکلی نیست، ولی ابتدا باید شیرجه زدن یاد بگیری».  

کامرون قبلا ذکر کرده بود، که بازیگران برای ایفای نقش‌های زیر آب باید حداکثر تا چهار دقیقه بدون استفاده از وسایل غواصی نفس خود را حفظ کنند. این تمرین شامل بازیگران نوجوانی که قبلا کار در صحنه‌های زیر آب را تجربه کرده‌اند، نیز می‌شود. او در این باره گفت:«ما هفته گذشته با شش نوجوان صحنه‌ ای را ضبط کردیم، آن‌ها نفس خود را به مدت چند دقیقه نگه داشتند و دیالوگ‌هایی را در زیر آب اجرا کردند ( منظور زبان اشاره است) ».

کامرون تصمیم گرفته است، چهار دنباله این فیلم را پشت هم بسازد که اولین آن در سال 2020 بر روی پرده سینماها خواهد رفت. بازیگران بازگشته به مجموعه عبارتند از: سیگورنی ویور، استفان لنگ، مت جرالد، دیوید مور و سی.سی.اچ.پوندر. در ادامه تاریخ دقیق اکران این چهار مجموعه را مشاهده میکنید:

آواتار2 : 18 دسامبر 2020

آواتار3 : 17 دسامبر 2021

آواتار4 : 20 دسامبر 2024

آواتار5 : 19 دسامبر 2025

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.