نویسنده: محمد مقصودی یکشنبه، 05 آذر 1396
ساعت 16:26

17 دقیقه ابتدایی فصل پنجم سریال Agents of S.H.I.E.L.D منتشر شد

0 از 5

ABC و مارول، هفده دقیقه ابتدایی فصل پنج سریال Agents of S.H.I.E.L.D را منتشر کردند.

ما در قسمت آخر فصل چهارم مشاهده کردیم، فیل کولسون (کلارک گرگ) و همکارانش قبل از ربوده شدن توسط مردی عجیب در لباس کت شلوار، مشغول صرف شام بودند.

اگرچه ABC سریال Agents of S.H.I.E.L.D را برای فصل پنجم تمدید کرد، اما طرفداران باید کمی بیشتر منتظر باشند تا شاهد ماجراهای جدید کولسون، دیزی جانسون(چلوئه بنت) و بقیه تیم باشند.

ABC تریلر فصل پنج سریال را اوایل ماه جاری به نمایش گذاشت و مارول اکنون سکانس آغازین از پیش نمایش دو ساعته این سریال را منتشر کرد.

این سکانس 17 دقیقه‌ای بخشی مختصر از پیش‌نمایش سریال است، که طی جشنواره کمیک کان نیویورک در اوایل ماه اکتبر به تصویر کشیده شده بود، حتما طرفدرانی که در آن جشنواره حضور داشتند متوجه شدند این سکانس انتشار یافته، نسخه‌ای بریده شده از پیش‌نمایشی است که در نیویورک نشان داده شده. انتظار برای طرفدارانی که در جشنواره کمیک کان نیویورک حضور نداشتند به پایان رسیده است و پیش نمایش کامل این سریال روز جمعه پخش میشود.

هرچند، این پیش‌نمایش پاسخ برخی از سوالات به وجود امده در قسمت اخر فصل چهارم را میدهد، اما رازهایی مشخص میشود که پایه اصلی داستان فصل جدید را میسازد. ممکن است سوالات بیشتری نسبت به پاسخ در ذهن بینندگان با مشاهده پیش‌نمایش شکل بگیرد، اما این ایده را ایجاد میکند که بیننده در فصل پنجم سریال باید منتظر چه چیزهایی باشد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.