نویسنده: محمد مقصودی شنبه، 04 آذر 1396
ساعت 22:07

جیک جینهال خواهان نقش بتمن است، اما کمپانی برادران وارنر مطمئن نیست

0 از 5

 

گزارشی جدید نشان میدهد که جیک جینهال به ایفای نقش بتمن تمایل دارد، اما کمپانی برادران وارنر مردد است.

خبرهای زیادی حول این شایعه که، مت ریوز(کارگردان بتمن) و جیک جینهال در خصوص نقش بتمن با هم ملاقات کردند، پخش شد. به طور گسترده‌ای گزارش شد که بن افلک دیگر در نقش بتمن ظاهر نخواهد شد و نقش او در Justice League آخرین حضورش تحت عنوان بتمن است.

طبق گزارش ردیت، مذاکره با بازیگران دیگر یک تاکتیک بود، تا تلاش کنند بن افلک را در فیلم‌های بیشتری شرکت دهند، نکته جالب این است که جیک جینهال واقعا ایده بازی نقش بتمن را در ذهن خود می‌پروراند، اما برادران وارنر در این باره مطمئن نیستند.

منبعی نزدیک به این کمپانی می‌گوید:

« مت ریوز تمایل دارد که فیلم تا سال 2020 آماده شود، هنوز جزئیات مشخص نشده ، اما اینطور به نظر می‌رسد که مت با افراد دیگری درباره جایگزینی افلک ملاقات کرده است. درابتدا این یک تاکتیک برای جذب افلک بود تا فیلم‌های بیشتری بازی کند، اما وقتی او قبول نکرد، استودیو متوجه شد که افلک واقعا تمایلی برای نقش بتمن ندارد. جینهال واقعا این نقش را میخواهد ولی استودیو برای انتخاب او مردد است.»

اگر این خبر درست باشد، جینهال باید کارهایی انجام دهد تا ثابت کند فردی صحیح برای ایفای نقش بتمن است. جینهال در اصل جهت بازی نقش بروس وین برای سه‌ گانه کریستوفر نولان انتخاب شده بود، ولی در نهایت این نقش به کریستین بیل رسید.

باید توجه داشته باشیم که این‌ها شایعه‌هایی است که تاکنون تایید نشده، اما مشخص است شکار برای بتمن جدید در حال انجام و جیک جینهال یکی از شکارچی‌ها است.

 

 

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.