نویسنده: محمد مقصودی دوشنبه، 06 آذر 1396
ساعت 16:38

شخصیت کراس اور دنیای مردگان متحرک معرفی شد

0 از 5

 کاراکتری که پل میان سریال‌های The Walking Dead و Fear the Walking Dead خواهد بود معرفی شد.

 در برنامه روز یکشنبه Talking Dead ، مورگان (لنی جیمز) به عنوان شخصیت کراس اور دو سریال معرفی شد، جیمر در این برنامه گفت بسیار شگفت زده شده است که از او به عنوان کاراکتر کراس اور استفاده کردند؛ وی سه بار روی نام سریال Fear the Walking Dead تاکید کرد، بنابراین مورگان در پایان فصل هشتم، سریال مردگان متحرک را ترک میکند و به فصل چهارم  Fear the Walking Dead می‌پیوندد.

اسکات گیمپل ( تهیه‌ کننده اجرایی) طی بیانیه‌ای گفت:

« با اینکه مورگان در Fear حضور خواهد داشت اما داستان‌های زیادی درسریال The Walking Dead دارد، ولی این مسئله نیز مهم است که بینندگان شاهد یک شخصیت جدید و آشنا در مجموعه Fear باشند».

این خبر سورپرایز بزرگی بود، بسیاری حدس می‌زدند با توجه به محبوبیت آبراهام (مایکل کودلیتز) بین طرفداران، مرگ او طی فصل هفتم مردگان متحرک و اینکه حوادث FTWD در هیوستون جریان دارد ( مکانی که آبراهام اهل آن بود) وی شخصیت کراس اور باشد، اما اینطور نشد.

دیوید اریکسون، دستیارسازنده و تهیه‌‌ کننده اجرایی سابق سریال قبلا گفته بود: « هیچ کراس اوری در کار نخواهد بود»، اما او پروژه را ترک کرد و اسکات گیمپل به مجموعه اضافه شد. این جابجایی‌ها و همچنین کاهش رتبه هر دو سریال باعث شد، تا کراس اوری را تشکیل دهند.

بسیار لذت‌ بخش است که با دیدن چهره‌ای آشنا در سریال شگفت زده شویم، این فرصتی است تا راجع به کراس اور مورد نظر فکر کنیم، مثلا مورگان چگونه با خروج از سریال مردگان متحرک، راه خود را به سمت Fear the Walking Dead باز میکند، آیا او ماشین زمان می‌سازد؟

 

 

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.