نویسنده: محمد مقصودی دوشنبه، 06 آذر 1396
ساعت 19:44

مارول پس از Avengers 4 ساخت بیست فیلم را برنامه ریزی کرده است

0 از 5

 دنیای سینمایی مارول خود را برای ورود به فاز بعدی آماده کرده است، کوین فیگ (رییس استودیو مارول) از برنامه ریزی برای ساخت بیست فیلم بعد از Avengers 4 خبر داد.

 هرچند ساخت پنج فیلم پیش از پایان یافتن فاز سوم دنیای سینمایی مارول برنامه ریزی شده است، اما این استودیو به چندین قدم جلوتر فکر کرده و نشان داده است حاضر نیست سرعتش را کاهش دهد.

با ورود به دهمین سال آغاز کسب و کار فیلمسازی مارول، استودیو تصمیم دارد با سه فیلم در سال 2018 (Black Panther، Avengers: Infinity War وAnt-Man and the Wasp) این موفقیت را جشن بگیرد.

وقتی ما می‌خواهیم کم کم به سمت پایان یک پروژه از مارول حرکت کنیم، ناگهان این استودیو چیز جدیدی را بازگو میکند. زمانی که فیگ و همکارانش در تلاش برای تمرکز روی کارهایی هستند که در دست دارند، بدین معنی نیست که آن‌ها مسیر بلند مدت را فراموش کرده‌اند.

فیگ در گفتگو با Vanity Fair گفت:

« استودیو مارول ایده‌های خوبی برای سال‌های پیش رو دارد، ما 22 فیلم تاکنون تولید و ساخت 20 عنوان دیگر را نیز برنامه ریزی کرده‌ایم، که با تمام آنچه که قبلا ساختیم متفاوت است»

مسئله جالبتر از تعداد پروژه‌ها، بخش آخر سخنان فیگ است، که می‌گوید تمامی این فیلم‌ها از یکدیگر متفاوت اند؛ با وجود موفقیت‌های مارول، برخی از منتقدان معتقدند فیلم‌های این استودیو شبیه به هم هستند.

هرچند نمی‌دانیم این کار مارول در پاسخ به منتقدان است یا خیر، اما واضح است تغییرات استودیو فیلمسازی مارول در حفظ علاقه مردم به فلیم‌های این استودیو کمک خواهد کرد، یا به اصطلاح راه خوبی برای مبارزه با خستگی ابر قهرمانان است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.