نویسنده: محمد مقصودی پنج شنبه، 30 آذر 1396
ساعت 12:18

جیمز کامرون قصد داشت تا بیل پکستون را برای بازی در دنباله آواتار انتخاب کند

0 از 5

ما اکنون فقط مجبوریم تصور کنیم که بیل پکستون چه چیزی را می‌توانست به آواتار بیاورد

پیش از مرگ بیل پکستون در ماه فوریه، همکار همیشگی او یعنی جیمز کامرون امیدوار بود که بتواند نقشی برای او در دنباله بعدی آواتار پیدا کند.

کامرون به اینترتیمنت ویکلی گفته بود، او هیچ‌گاه فرصت این را نیافت که قبل از مرگ پکستون (به دلیل عوارض بعد از عمل جراحی قلب) از او بخواهد تا در پروژه آواتار حضور داشته باشد.

این دو قبلا در پروژه‌های بسیاری با هم همکاری کرده‌اند؛ از جمله این پروژه‌ها می‌توان به: ترمیناتور، تایتانیک، True Lies، Aliens و Ghosts in the Abyss اشاره کرد؛ وقتی از کامرون پرسیده شد که چرا از پکستون در فیلم اول آواتار استفاده نکرد، او جواب داد: «به‌ یاد ندارم که چه اتفاقی در آن زمان رخ داد؛ با اینکه علاقه‌مند بودم او در آواتار حضور پیداکند، اما فکر نمی‌کنم نقشی که مناسب او باشد، وجود داشت».

برخلاف دوستی که بین این دو وجود داشت، اما پکستون انتخاب اول کامرون برای تایتانیک نبود؛ جیمز دراین‌باره می‌گویند: «نام نمی‌برم، ولی ابتدا قرار بود بازیگری که حدود 10 الی 15 سال از بیل بزرگ‌تر بود در فیلم حضور داشته باشد؛ اما در آخرین لحظات قرارداد ما با این بازیگر به‌ هم‌ خورد، چون او خواهان سه برابر پول بیشتر بود؛ من نیز بسیار مودبانه به او گفتم: برو به جهنم. بعد از این قضیه با بیل تماس گرفتم و به او گفتم که باید این پروژه را قبول کنی، می‌توانی فیلمنامه را بخوانی اما باید بازی در فیلم را قبول کنی. او نیز در جواب گفت: مشکلی نیست جیم، حتما. به نظر من این کار او، بیشتر اندازه دوستی ما را نشان می‌داد تا حرفه‌ای بودن در کار».

جیمز کامرون درحال‌حاضر مشغول تولید دنباله آواتار است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.