نویسنده: پدرام پورامامعلی پنج شنبه، 28 دی 1396
ساعت 08:00

بازی جدیدی از سری Alien در دست ساخت قرار دارد

0 از 5

استودیوی Cold Iron ساخت بازی جدیدی از سری Alien را بر عهده گرفته است

شاخه‌ی بازیسازیِ کمپانی فاکس قرن بیستم که FoxNext نام دارد و در سال 2017 تاسیس شد، استودیوی جدیدی را برای تولید قسمت بعد عنوان Alien به خدمت گرفته است. این بازی در سبک تیراندازی خواهد بود.

بالاخره و پس از زمزمه‌های فراوان ساخت بازی جدیدی از فرنچایز Alien تایید شد. FoxNet استودیوی Cold Iron را مسئول ساخت بازی جدیدی در دنیای Alien؛ که برای اولین بار توسط ریدلی اسکات خلق شد؛ کرده است. این حرکت در راستای اهداف کمپانی FoxNet، و به منظور گسترش فعالیت‌های خود در حوزه‌ی بازی‌های ویدیویی است. بدین ترتیب احتمال دارد که جدیدترین بازی Alien برای تمام پلتفرم‌ها عرضه شود.

استودیوی Cold Iron در سال 2015 تاسیس شده است. اعضای آن سابقه‌ی کار در صنعت بازی‌های ویدیویی را دارند و در کارنامه‌ی این افراد سابقه‌ی ساخت بازی‌های AAA به چشم می‌خورد؛ نام‌های درخشانی همچون Neverwinter، Metroid Prime 3، BioShock Infinite، City of Heroes. Cold Iron بیشتر بخاطر تخصصش در ساخت بازی‌های چند نفره‌ی آنلاین عظیم مشهور است. البته هنوز مشخص نیست که بازی جدید Alien دارایی بخش چند نفره باشد، چون این پروژه در ایتدای مسیر ساخت قرار دارد.

آرون لب (Aaron loeb) رییس استودیوهای تحت نظر FoxNext در یک مصاحبه‌ی مطبوعاتی گفته است:

استودیوی Cold Iron از طرح، نیروی کار و سازمان یافتگی فوق العاده‌ای بهره می‌برد. ما از پیوستن آن‌ها به FoxNext Games خوشحالیم. شخصا یکی از طرفداران عناوین ساخته شده توسط Cold Iron هستم و تمام اعضای FoxNext برای کار با Cold Iron بی صبرانه منتظرند. قرار است که در جهان دوست داشتنی و البته مخوف Alien، یک بازی اکشن ساخته شود.

آخرین بازی این فرنچایز ترسناک Alien: Isolation نام داشت که در سال 2014 عرضه شد. توسعه‌ی این عنوان بر عهده‌ی Creative Assembly بود. Isolation با استقبال خوب منتقدان مواجه شد اما از نظر تجاری موفقیت چندانی کسب نکرد. پیش از آن و در سال 2013، بازی Aliens: Colonial Marines عرضه شده بود که با نظرات منفی منتقدان روبرو گردید. با این حساب می‌توان گفت که دنیای Alien در صنعت بازی‌های ویدیویی موفقیت چندانی کسب نکرده است. با این وجود، بازی‌های ترسناک و همچنین فرنچایز Alien همواره هواداران بسیاری داشته‌اند و می‌توان امیدوار بود که Cold Iron به خوبی از عهده‌ی ماموریت جدیدش بر بیاید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.