نویسنده: فرشاد چهارشنبه، 27 دی 1396
ساعت 17:20

جزئیات جدیدی در مورد بازی Metal Gear Survive ارائه شد

5 از 5

شرکت کونامی جزئیات جدیدی را در مورد بازی Metal Gear Survive به اشتراک گذاشت

با نزدیک شدن به زمان عرضه‌ی بازی Metal Gear Survive، شرکت «کونامی» (Konami) جزئیات جدیدی را در مورد آن ارائه کرد. Metal Gear Survive اولین عنوان از فرانچایز خود است که پس از خروج «هیدئو کوجیما» (Hideo Kojima) از شرکت کونامی ساخته شده است.

براساس اعلام شرکت کونامی، جهت اجرای بازی Metal Gear Survive، نیاز به اتصال دائمی به اینترنت خواهید داشت، حتی اگر بخواهید در بخش تک نفره اقدام به اجرای این بازی نمایید؛ نیاز به اتصال دائمی به اینترنت چیز جدیدی در دنیای بازی‌های ویدیویی نیست، چراکه در برخی عناوین دیگر هم شاهد چنین چیزی (نیاز به اتصال دائمی به اینترنت) بوده‌ایم؛ کونامی در ارتباط با این موضوع اعلام کرد:

نیاز به اتصال دائمی به اینترنت عنوان Metal Gear Survive، جهت پشتیبانی یکپارچه از هر دو حالت تک نفره و co-op صورت گرفته است؛ این قابلیت همچنین به ما اجازه می‌دهد تا محتوای بیشتری را پس از عرضه‌ی بازی ارائه نماییم.

موضوع مهم دیگری که در ارتباط با عنوان Metal Gear Survive اعلام شد، حضور قابلیت «پرداخت درون برنامه‌ای» (Microtransaction) در این بازی است؛ جهت استفاده از این قابلیت، بازیکنان باید از طریق پول واقعی، اقدام به خرید سکه‌هایی نمایند. گرچه حضور قابلیت پرداخت درون برنامه‌ای در فرانچایز Metal Gear چیز جدیدی نیست و در عنوان Metal Gear Solid V: The Phantom Pain هم شاهد حضور چنین قابلیتی بوده‌ایم؛ در تصویر زیر شاهد فروشگاه Metal Gear Survive خواهید بود:

پرداخت درون برنامه بازی Metal Gear Survive

Jennifer Tsang به عنوان یکی از مدیران شرکت کونامی، در ارتباط با مدت زمان این بازی، اعلام کرد که بازیکنان می‌توانند انتظار 15 تا 20 ساعت گیم‌پلی را داشته باشند، البته تجربه‌ی هر فرد متفاوت خواهد بود چراکه هر فرد، به روش خود اقدام به اجرای بازی و مراحل آن می‌نماید. در Metal Gear Survive شاهد حضور هر دو حالت چند نفره و co-op خواهیم بود، بنابراین دلایل زیادی جهت اجرای مداوم آن وجود دارد.

شرکت کونامی در نهایت تایید کرد که در زمان اجرای نسخه‌ی بتای عنوان Metal Gear Survive، جزئیات بیشتری را در مورد آن به اشتراک خواهد گذاشت؛ نسخه‌ی بتای این بازی از تاریخ 18 ژانویه (برابر با 28 دی ماه) آغاز و تا تاریخ 22 ژانویه (برابر با 2 بهمن ماه) ادامه خواهد داشت.

Metal Gear Survive در تاریخ 20 و 22 فوریه سال 2018 (برابر با 1 و 3 اسفند ماه سال 1396) به ترتیب در آمریکا و اروپا برای پلتفرم‌های PS4، Xbox One و PC عرضه خواهد شد.

در اخبار مرتبط با Metal Gear Survive اعلام شد:

فرشاد | اخبار | 17/01/2018
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.