نویسنده: پدرام پورامامعلی چهارشنبه، 27 دی 1396
ساعت 08:00

وسایل نقلیه فعلا به Fortnite افزوده نخواهند شد

0 از 5

سازندگان Fortnite می‌گویند با وجود این که بازی 40 میلیون بار دانلود شده است اما فعلا خبری از وسایل نقلیه در بازی نخواهد بود

 

بازی Fortnite با استفاده از مد Battle Royale خود به خوبی در مسیر موفقیت قرار گرفته است. در حالیکه بسیاری منتظر اضافه شدن وسایل نقلیه به این عنوان هستند، اکنون خبر رسیده است که در آینده‌ی نزدیک هیچگونه وسیله‌ی نقلیه‌ای به بازی افزوده نخواهد شد.

بازی تیراندازی Fortnite اکنون به رکورد جدیدی در تعداد مخاطبان خود دست یافته است. جدیدترین بازی استودیوی Epic Games که سابقه‌ی تولید عنوان Gears of War را نیز در کارنامه‌ی خود دارد، تا ماه ژانویه بیشتر از 40 میلیون بار دانلود شده است. Epic Games در مصاحبه با Rolling Stones گفته است که فورتنایت تا هفدهمین روزِ ماه جاری میلادی 10 میلیون بار دانلود شده است. سازندگان بازی در ماه دسامبر اعلام کرده بودند که Fortnite 30 میلیون بار توسط کاربران پلتفرم‌های PC، Xbox One و PS4 دانلود شده است.

اپیک گیمز از ارائه جزییات بیشتر پیرامون نحوه‌ی توزیع این 40 میلیون دانلود خودداری کرده است و مشخص نیست که چه تعداد از این رقم مربوط به مد Battle Royale و چه تعداد به نسخه‌ی Save the World اختصاص یافته است. در هر صورت، 40 میلیون بار دانلود رقم قابل ملاحظه‌ای برای هر عنوانی محسوب می‌شود. بسیاری از بازی‌های بزرگ حتی به این عدد نزدیک هم نشده‌اند.

Epic Games در این مصابحه گفته است که در حال حاضر برنامه‌ای برای اضافه کردن یک نقشه‌ی جدید (فعلا فقط یک نقشه در Fortnite برای کاربران وجود دارد) یا معرفی وسایل نقلیه به بازی ندارد. طراح اصلی مد بتل رویال اریک ویلیامسون (Eric Williamson) در بازی Fortnite در ارتباط با عدم وجود وسایل نقلیه در این عنوان، گفته است:

در حال حاضر قصد نداریم هیچگونه وسیله‌ی نقلیه‌ای را به بازی اضافه کنیم، چون که به نظر می‌رسد بازیکنانمان برای جابجایی در مپ مشکلی ندارند و قادرند به هر نقطه از آن سفر بروند.

سازندگان Fortnite در این مصاحبه راجع به مسائل دیگری نیز صحبت کرده‌اند. آن‌ها قصد دارند زیرساخت‌های فنی بازی را ارتقا دهند تا Fortnite بهتر از قبل بر روی پلتفرم‌ها اجرا شود.

در هفته جاری قرار است آپدیت جدید و حجیمی برای نقشه‌ی بازی Fortnite در پلتفرم‌های PS4، Xbox One و PC عرضه شود. نقاطی با نام‌های جدید به نقشه‌ی بازی افزوده خواهند شد و مناطق سرسبز بازی دچار تقسیم بندی‌هایی می‌شوند تا بازیکنان بتوانند راحت‌تر از قبل مناطق موجود در نقشه را تشخیص دهند. قرار است محیط‌های خاص بازی همچون مرداب و کوه‌ها حس بهتری را به مخاطب القا کنند و هر بخشِ متفاوت ویژگی‌های برجسته‌ی خود را بیش از پیش به نمایش بگذارد.

در خبر دیگری از بازی Fortnite اعلام شده بود که تعداد بازیکنان همزمان این عنوان از مرز 2 میلیون نفر عبور کرده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.