نویسنده: فرشاد سه شنبه، 03 بهمن 1396
ساعت 17:30

بازی Metal Gear Survive فاقد جعبه‌های لوت خواهد بود

5 از 5

در بازی Metal Gear Survive سیستم Pay to Win وجود نخواهد داشت

با نزدیک شدن به زمان عرضه‌ی بازی Metal Gear Survive، تهیه‌ی کننده‌ی آن یعنی Yuji Korekado تصمیم گرفته است تا جهت رفع ابهام‌های طرفداران این بازی، به پرسش‌های آن‌ها پاسخ دهد. در مصاحبه‌ای که اخیراً توسط مجله‌ی رسمی PlayStation منتشر شده است، Korekado اعلام کرد:

بنظر می‌رسد که طرفداران و بازیکنان فکر می‌کنند که بازی Metal Gear Survive، ادامه‌ای بر مجموعه عناوین Metal Gear است، بدلیل ایجاد چنین ابهامی متاسفم.

براساس گفته‌های Korekado، عنوان Metal Gear Survive را باید یک اسپین آف از فرانچایز Metal Gear دانست نه چیز دیگری؛ او در ادامه‌ی صحبت‌های خود، جزئیاتی را در مورد قابلیت «پرداخت‌های درون برنامه‌ای» (Microtransactions) که در عنوان Metal Gear Survive حضور دارند ارائه کرد؛ لازم به ذکر است پس از رویدادهای اخیری که در ارتباط با جعبه‌های لوت و سیستم پرداخت درون بازی‌ها بوجود آمدند (ایجاد وضعیت ناعادلانه در عناوین چند نفره‌ای نظیر Metal Gear Survive)، بسیاری از بازیکنان رویکرد محتاطانه‌ای را در ارتباط با اینگونه قابلیت‌ها در پیش گرفته‌اند، به همین دلیل Korekado اعلام کرد که پرداخت‌های درون برنامه‌ای عنوان Metal Gear Survive، صرفاً جهت خرید آیتم‌های سفارشی سازی برای Metal Gear Online و Forward Operating Base بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain کاربرد خواهند داشت؛ او همچنین تایید کرد که هیچگونه مکانیزم Pay to Win در Metal Gear Survive وجود نخواهد داشت.

Korekado در نهایت پیرامون کمپین تک نفره‌ی Metal Gear Survive اعلام کرد:

در اوایل بازی، شما به قسمت‌های محدودی از پایگاه موجود در نقشه دسترسی خواهید داشت اما با گذشت زمان، شما قادر خواهید بود که به نقاط جدیدی دسترسی پیدا کنید و هر چقدر کاوش‌های شما در نقشه‌ی بازی بیشتر باشند، به مراحل و ماموریت‌های جدیدی دسترسی پیدا خواهید کرد.

Metal Gear Survive در تاریخ 20 و 22 فوریه سال 2018 (برابر با 1 و 3 اسفند ماه سال 1396) به ترتیب در آمریکا و اروپا برای پلتفرم‌های PS4، Xbox One و PC عرضه خواهد شد.

فرشاد | اخبار | 23/01/2018
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.