نویسنده: فرشاد سه شنبه، 03 بهمن 1396
ساعت 19:00

سازنده‌ی نسخه‌ی سوییچ بازی Wolfenstein 2: The New Colossus اعلام شد

0 از 5

نسخه‌ی سوییچ بازی Wolfenstein 2: The New Colossus توسط Panic Button در دست ساخت قرار دارد

«بتسدا» (Bethesda) از جمله سازندگان Third Party است که پشتیبانی خوبی از کنسول سوییچ شرکت نینتندو داشته و تاکنون دو بازی محبوب Skyrim و DOOM را برای این کنسول پورت کرده است؛ در کنار دو بازی گفته شده، شرکت بتسدا قصد دارد تا بازی Wolfenstein 2: The New Colossus را هم برای کنسول سوییچ عرضه نماید.

همچون عناوین DOOM و Rocket League، نسخه‌ی سوییچ بازی Wolfenstein 2: The New Colossus هم توسط استودیوی Panic Button در دست ساخت قرار دارد که براساس زمانبندی، در سال 2018 در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. بتسدا این خبر را اخیراً از طریق حساب توییتر خود منتشر کرده است؛ این شرکت همچنین اعلام نمود که بزودی شاهد ارائه‌ی اطلاعات جدیدی از عنوان Wolfenstein 2: The New Colossus خواهیم بود. بتسدا در توییت اخیر خود اعلام کرد:

خوشحالیم که ادامه‌ی همکاری خود با استودیوی Panic Button را اعلام کنیم؛ نسخه‌ی سوییج عنوان Wolfenstein 2: The New Colossus توسط این استودیو ساخته خواهد شد؛ بزودی اطلاعات جدیدی را از این بازی به اشتراک خواهیم گذاشت.

عنوان Wolfenstein 2: The New Colossus در تاریخ 27 اکتبر سال 2017 برای پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One و PC در دسترس قرار گرفت و تبدیل به یکی از بهترین عناوین سال 2017 شد.

فرشاد | اخبار | 23/01/2018
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.