نویسنده: فرشاد پنج شنبه، 28 دی 1396
ساعت 19:30

بتای بازی Metal Gear Survive آغاز شد

5 از 5

بتای بازی Metal Gear Survive هم اکنون بر روی هر دو پلتفرم PS4 و Xbox One در دسترس است

همانطور که پیش از این اعلام شده بود، از امروز بتای بازی Metal Gear Survive برای هر دو پلتفرم PS4 و Xbox One در دسترس قرار گرفت؛ لازم به ذکر است که این نسخه از بازی در ابتدا برای کنسول Xbox One در دسترس قرار گرفته بود اما پس از مدتی، نسخه‌ی PS4 آن هم در دسترس کاربران قرار گرفت. به گفته‌ی شرکت کونامی، در حال حاضر تنها دارندگان PS4 حاضر در آمریکا به نسخه‌ی بتای عنوان Metal Gear Survive دسترسی ندارند اما قابلیت دسترسی به این نسخه، در سایر نقاط جهان امکان پذیر است؛ شرکت کونامی در توییتر خود اعلام کرد:

متاسفانه در حال حاضر امکان دسترسی به نسخه‌ی بتای (بر روی PS4) عنوان Metal Gear Survive در آمریکا وجود ندارد اما این نسخه از بازی در سایر نقاط جهان، برای هر دو پلتفرم PS4 و Xbox One در دسترس است.

حجم فایل‌های این نسخه از بازی 8 گیگابایت اعلام شده و براساس جزئیات ارائه شده از سوی مایکروسافت، امکان پشتیبانی از Xbox One X و قابلیت HDR را خواهد داشت.

نسخه‌ی بتای عنوان Metal Gear Survive تا تاریخ 21 ژانویه (برابر با 1 بهمن ماه) ادامه خواهد داشت؛ در این مدت، بازیکنان به حالت co-op با قابلیت حضور 4 نفر، دو نقشه و سه ماموریت دسترسی خواهند داشت. براساس توضیحات شرکت کونامی، هیچیک از دستاوردها و پیشرفت‌های بازیکنان در دوره‌ی بتای این عنوان، قابلیت انتقال به بازی اصلی را نخواهند داشت اما افراد حاضر در آن، پاداشی همچون Fox Hound را دریافت خواهند کرد.

بازی Metal Gear Survive در تاریخ 20 و 22 فوریه سال 2018 (برابر با 1 و 3 اسفند ماه سال 1396) به ترتیب در آمریکا و اروپا برای پلتفرم‌های PS4، Xbox One و PC عرضه خواهد شد.

در اخبار مرتبط با Metal Gear Survive اعلام شد:

فرشاد | اخبار | 18/01/2018
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.