نویسنده: فرشاد چهارشنبه، 28 فروردين 1398
ساعت 21:00

جزئیات جدیدی در مورد بازی کنسل شده‌ی Aliens: Crucible منتشر شد

کریس اولن: بازی Aliens: Crucible اصولاً یک Mass Effect بود اما ترسناک‌تر!

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ اخیراً «کریس اولن» (Chris Avellone) در صحبت با VG247 جزئیات جدیدی را در مورد بازی کنسل شده‌ی Aliens به اشتراک گذاشت که توسط استودیوی Obsidian Entertainment (به عنوان سازنده‌ی بازی Fallout: New Vegas) در سبک نقش آفرینی در دست ساخت قرار داشت؛ به گفته‌ی اولن، قرار بود که بازی Aliens: Crucible، چیزی شبیه به عناوین Mass Effect باشد اما با محیطی ترسناک‌تر! او علام کرد:

قصد داشتیم که عنوانی شبیه به Mass Effect بسازیم، چیزی که مقایسه‌ی آن‌ها را بسیار سخت می‌کرد، اما فکر می‌کنم که در آن بازه‌ی زمانی، روابط ناشر و استودیوی Obsidian زیاد خوب نبود. تمام کسانی که برروی بازی Aliens: Crucible کار می‌کردند، نسبت به آن هیجان زیادی داشتند، قرار بود که عنوان خارق العاده‌ای خلق شود، نمونه‌ی اولیه واقعاً عالی بود، اما سگا نظر منفی نسبت به آن داشت.

به گفته‌ی اولن، یکی از مشکلات عنوان Aliens: Crucible، حفظ المان ترس در زمان مکالمات بود، او گفت:

شما قادرید که مکالمات استرس زا و ترسناکی را خلق کنید، اما چطور می‌توانید چنین کاری را به شکلی صورت دهید که هر زمان امکان حمله‌ی یک «بیگانه» (Alien) وجود دارد؟ در زمان مکالمه‌ی دو نفر، نمی‌توانید از حملات پناه بگیرید، مخصوصاً زمانی که باید تصمیمی را اتخاذ کنید.

بازی Aliens: Crucible در سال 2006 معرفی (همزمان با خرید حقوق Aliens توسط سگا) و در سال 2008، برای پلتفرم‌های Xbox 360 ،PS3 و PC تایید شد، البته در اواخر همان سال، شاهد کنسل شدن مراحل ساخت آن بودیم.

آخرین عنوانی که از فرانچایز Alien عرضه شد، بازی Alien: Isolation استودیوی انگلیسی «کریتیو اسمبلی» (Creative Assembly) بود که در سال 2014 برای کنسول‌ها و PC عرضه شد؛ این عنوان بیش از دو میلیون نسخه فروش داشت. گرچه استودیوی اسمبلی برنامه‌هایی را جهت ساخت نسخه‌ی دوم Alien: Isolation در سر داشت، اما هنوز هیچ جزئیاتی در مورد آن به اشتراک گذاشته نشده است. در ماه ژانویه امسال شاهد انتشار اسپین آفی از این بازی تحت نام Alien: Blackout برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS بودیم.

همچنین استودیوی «کلد آیرون» (Cold Iron) که در سال 2015 در شهر سان فرانسیسکو تاسیس شد، برروی یک عنوان شوتر از فرانچایز Alien کار می‌کند که قرار است برای کنسول‌ها و PC عرضه شود؛ این استودیو توسط افرادی تاسیس شد که برروی ساخت عناوینی چون Neverwinter ،Star Trek Online ،City of Heroes ،BioShock Infinite ،Borderlands ،Doom و Metroid Prime 3 کار کرده‌اند.

استودیوی Obsidian در انتهای سال 2018 توسط شرکت مایکروسافت خریداری شد و هم اکنون برروی عنوان علمی تخیلی، نقش آفرینی The Outer Worlds کار می‌کند.

فرشاد | اخبار | 17/04/2019
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.