نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 29 فروردين 1398
ساعت 09:00

کپ‌کام ممکن است به Resident Evil 3 Remake اشاره کرده باشد

کپ‌کام در چند پست جدید به نظر اشاراتی به بازی Resident Evil 3 کرده است

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ حساب کاربری رسمی Resident Evil در توییتر، اخیرا تعدادی پست مرموز ارسال کرده که به نظر به المان‌های کاملا آشنایی از بازی Resident Evil 3 اشاره دارد. بازی Resident Evil 3 گرچه حدود بیست سال پیش عرضه شده، ولی با توجه به موفقیت نسخه بازسازی اخیر Resident Evil 2، گمانه‌زنی‌ها از ریمیک شدن بازی Resident Evil 3 نیز هر روز بیشتر می‌شود.

کپ‌کام در اوایل سال ۲۰۱۹، یکی از عناوین کلاسیک و بسیار محبوب خود یعنی «رزیدنت اویل 2» را در قالب بازی Resident Evil 2 remake بازسازی و عرضه کرد. این یک بازسازی جزء به جزء هم نبود و کپ‌کام به شکلی تحسین‌برانگیز، اقدام به قرار دادن چندین محتوا، خط داستانی و المان کاملا جدید در آن بازی نیز کرده بود. نتیجه کار، بازی بود که با استقبال بسیار عالی طرفداران مواجه شد و همین تجربه مثبت، باعث شده تا طرفداران برای ساخته شدن نسخه بازسازی دیگری، این بار برای بازی سوم این مجموعه به کپ‌کام فشار بیاورند. فارغ از شایعات مختلفی که تاکنون به بالا بودن احتمال ساخت چنین بازی اشاره داشته، خود کپ‌کام هم ساخته شدن چنین بازی را با شرایط مشخصی کاملا امکان‌پذیر دانسته است.

به تازگی حساب رسمی Resident Evil در توییتر، پست‌های جدیدی ارسال کرده که مشخصا قصد اشاره به المان‌های خاصی را دارند. توییت اول، تصویری از شخصیت «جیل (Jill)» از بازی Resident Evil remake است که در توضیح تصویر، عبارت «تا حالا شده حس کنید کسی دارد شما را تحت نظر دارد...؟» این توییت دارای سه المان مشخص است، شخصیت جیل، از نسخه ریمیک و بازسازی شده از بازی اول، که در ادامه به حس تحت نظر بودن او اشاره دارد. گفتنی است که جیل، شخصیت اصلی بازی Resident Evil 3 بود که در آن بازی، همیشه توسط غول اصلی بازی یعنی «نمسیس (Nemesis)» تحت نظر بود. گفتنی است که نمسیس یک هیولا از نوع «تایرنت (Tyrant)» و نسخه ارتقایافته‌ای از هیولای Mr. X در بازی دوم بود که اتفاقا در نسخه بازسازی شده اخیر با محبوبیت بالایی هم مواجه شده است. شما در ادامه این پست را مشاهده می‌کنید.

تا حالا شده حس کنید کسی دارد شما را تحت نظر دارد...؟

re3 resident jil

پست دیگری نیز به همین صورت و با محتواهایی سوال‌برانگیز منتشر شده که کاراکتر «کلیر (Claire)» را در نسخه اخیر Resident Evil 2 remake نشان می‌دهد. در این تصویر کلیر در راهرو اداره پلیس شهر راکون و مقابل دیواری است که توسط شخصی یا چیزی تخریب شده است. در توضیح این توییت، گفته شده «واضح است که چیزی یا کسی خیلی از مفهوم درب‌ها آگاهی نداشته... فکر می‌کنید چه اتفاقی برای این دیوار افتاده است؟» پیرامون این تصویر و توضیح، یک بار دیگر طرفداران به هیولای نمسیس از بازی کلاسیک Resident Evil 3 اشاره داشتند که در چند مقطع از پنجره‌ها و دیوارهای اداره پلیس شهر راکون راهش را برای رسیدن به جیل می‌شکافت. شما در ادامه این پست را نیز مشاهده می‌کنید.

واضح است که چیزی یا کسی خیلی از مفهوم درب‌ها آگاهی نداشته... فکر می‌کنید چه اتفاقی برای این دیوار افتاده است؟

re2 resident claire

 

همان‌طور که اشاره شد، توییت‌ها به شکل مشخصی برای درگیر کردن ذهن طرفداران و ایجاد فضا برای تئوری‌پردازی ارسال شده و با در نظر گرفتن پاسخ‌ها، بیشتر طرفداران معتقد هستند که کپ‌کام قصد اشاره به بازی سوم سری Resident Evil را داشته است. بازی Resident Evil 3 اولین بار در سال ۱۹۹۹ برای پلی‌استیشن 1 عرضه شده بود و بسیاری از لوکیشن‌های آن بازی، با بازی دوم مشترک بوده است. باید دید که آیا کپ‌کام درنهایت ساخت نسخه بازسازی شده Resident Evil 3 را تایید خواهد کرد یا خیر.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.