نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 13 اسفند 1397
ساعت 09:00

کپ‌کام انتظار این میزان استقبال زیاد از Mr. X را نداشت

استقبال بسیار بالا از Mr.X، سازندگان Resident Evil 2 را هم غافلگیر کرده است

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کارگردان خلاق بازی «رزیدنت اویل 2 (Resident Evil 2)» به تازگی گفته که تیم سازندگان در زمان ساخت شخصیت Mr. X، هرگز تصور این همه استقبال طرفداران از او را نداشتند. کپ‌کام در این نسخه ریمیک، یکی از دشمنان اصلی بازی اورجینال یعنی Mr. X را هم از نو طراحی و پیاده‌سازی کرد که تغییرات جدید، باعث شده تا این باس حتی بیش از بازی اورجینال مورد توجه قرار بگیرد.

کپ‌کام در نسخه جدید و بازسازی شده Resident Evil 2 که حدود یک ماه پیش منتشر شد، موفق شد تا همه عناصر کلیدی، لحظات، شخصیت‌ها و داستان بازی اورجینال را گرفته و تقریبا در اکثر موارد، این المان‌ها را وارد سطوح بالاتری کند. یکی از المان‌های جذاب بازی اورجینال، هیولاها و باس‌های آن بازی بود که از جمله خاطره‌سازترین مبارزات تاریخ این سری را در ذهن طرفداران ثبت کرده است. درحالی که پیش‌بینی می‌شد که همه باس‌فایت‌ها در نسخه ریمیک در سطوح بالاتری قرار بگیرند، آنچه کم‌تر کسی پیش‌بینی می‌کرد و بسیار سورپرایزکننده ظاهر شد، تقابل‌ها با تایرانت سیاه‌پوش بازی یعنی Mr. X بود. این تایرانت گرچه در بازی اورجینال حضور داشت، ولی ظاهرا او با نسخه ریمیک بیشتر مورد توجه طرفداران قرار گرفت.

از زمان اولین مواجهه‌ها با این هیولا در بازی جدید، طرفداران شدیدا درباره همه جنبه‌های هیجان‌انگیز Mr. X صحبت کرده‌اند. نحوه تعقیب کردن، لباسی که پوشیده، اتمسفری که ایجاد می‌کند و البته، کلاه جالبی که روی سر دارد. همگی در کنار المان تعقیب و گریز مخوف در راهروهای وحشتناک RPD، وزن جالب و دامنه‌داری را به این باس‌فایت داده و حتی چندین «میم» درباره آن توسط طرفداران ایجاد شده است. با توجه به محبوب شدن یکباره و سورپرایزکننده این هیولا، کپ‌کام نیز ظاهرا در کنار بقیه از این میزان استقبال سورپرایز شده است. در این رابطه، کازونوری کادوی (Kazunori Kadoi) کارگردان خلاق بازی گفت:

المان‌هایی بود که ما به آن اضافه کردیم (مثل کلاه) و البته امیدوار هم بودیم که توسط طرفداران مورد توجه قرار بگیرند و درباره آن صحبت کنند. ولی ما واقعا انتظار این همه استقبال طرفداران و لذت بردن آن‌ها از این تایرانت را نداشتیم. پس صادقانه می‌گویم که مشاهده این موارد شدیدا باعث می‌شود تا کل اعضای تیم بازیسازان نیز خوشحال شوند. تفاوتی ندارد که شما دقیقا کدام المان مشخص را هدف‌گذاری کنید، واقعا غیرقابل پیش‌بینی است که طرفداران کدام یک از آن‌ها را بیشتر مورد توجه قرار دهند. در هر صورت، همیشه این موضوع یک غافلگیری خوشایند است که بازیکنان وقتی بازی را تمام می‌کنند از تجربه خوب و مثبت‌شان صحبت کنند و بخواهند که آن‌ها را به اشتراک بگذارند.

کپ‌کام اخیرا هم اعلام کرد که تاکنون بیش از ۴ میلیون نسخه از این بازی را در سراسر جهان عرضه کرده، که نشان از استقبال بسیار عالی طرفداران دارد. موضوعی که امیدواری‌ها برای ساخت یک نسخه ریمیک دیگر از عناوین کلاسیک، خصوصا نسخه بازسازی Resident Evil 3: Nemesis را بیشتر می‌کند؛ جایی که احتمالا می‌توان شاهد غافلگیری‌هایی حتی بزرگ‌تر درباره «Nemsis» بود.

بازی رزیدنت اویل 2 هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی این بازی در بازی مگ را نیز در اینجا مطالعه کنید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.