نویسنده: میلاد شجری پنج شنبه، 20 دی 1397
ساعت 13:00

تاریخ انتشار بازی Alien: Blackout برای موبایل مشخص شد

0 از 5

کمپانی D3 Go تاریخ انتشار بازی Alien: Blackout را برای موبایل اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کمپانی D3 Go تاریخ انتشار رسمی بازی Alien: Blackout را که چندی پیش معرفی شد، برای موبایل اعلام کرد. این عنوان در تاریخ چهارم بهمن‌ماه ۹۷ (۲۴ ژانویه ۲۰۱۹ میلادی) برای سیستم‌عامل‌های اندروید و IOS عرضه خواهد شد.

بازیکنان در بازی Alien: Blackout کنترل شخصیتی به نام «آماندا ریپلی» (Amanda Ripley) که دختر «الن ریپلی» (Ellen Ripley) است را در دست خواهند گرفت. در نسخه جدید، آماندا یکبار دیگر خود را در ایستگاه فضایی Weyland-Yutani که مورد حمله موجود فضایی معروف سری قرار گرفته، پیدا می‌کند و برای زنده ماندن باید با آن‌ مبارزه کند.

به طور کلی بازیکنان در عنوان Alien: Blackout وظیفه دارند تا آماندا و اعضای گروهش را در هفت مرحله مختلف و انجام ماموریت‌های چالش برانگیز، آن هم فقط با استفاده از سیستم اورژانس ایستگاه فضایی، راهنمایی کنند تا زنده بمانند. در این میان، برای زنده ماندن استفاده از نقشه‌های هولوگرافیک، دوربین‌های نظارتی و همچنین حسگر‌های حرکتی برای برای مخفی ماندن از دست زینومورف امری ضروری محسوب می‌شود. گفته می‌شود که تصمیمات بازیکنان در نسخه Blackout منجر به وقوع نتایج متفاوتی می‌شود و آن‌ها می‌توانند استراتژی‌ها و تئوری‌های مختلف را برای شکست دادن زینومورف و پیروزی در بازی، امتحان کنند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.