نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 20 دی 1397
ساعت 17:00

پست تازه صداپیشه سم فیشر به Splinter Cell اشاره دارد

0 از 5

به تازگی صداپیشه نسخه ایتالیایی سم فیشر در مجموعه Splinter Cell، پستی در اشاره به این سری ارسال کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ درحالی که گمانه‌زنی‌ها درباره عرضه نسخه تازه‌ای از سری بازی‌های Splinter Cell هر روز بیشتر می‌شود، اخیرا صداپیشه نسخه ایتالیایی سم فیشر در این سری یعنی «لوکا وارد (Luca Ward)»، در یک پست جالب تصویری از خودش به همراه عینک‌های نمادین سم فیشر را به اشتراک گذاشته است.

عرضه یک نسخه جدید از مجموعه‌ای که از سال ۲۰۱۳ تقریبا به شکل کامل خاموش بوده، هر سال به یکی از خواسته‌های طرفداران از کمپانی یوبی‌سافت تبدیل شده و بسیاری منتظر تجربه یک ماجراجویی تازه با شخصیت اصلی این سری یعنی سم فیشر هستند. سم فیشر، در آخرین حضور خود این بار به عنوان شخصیت مهمان در بازی Ghost Recon Wildlands حضور داشت و مدت‌هاست که حضوری مستقل در یک بازی «اسپلینتر سل» به ثبت نرسانده است. در همین رابطه و با گرم شدن بیشتر بحث‌ها از عرضه نسخه جدید، اخیرا لوکا وارد که صداپیشه شخصیت سم فیشر در نسخه‌های ایتالیایی سری بوده، در یک پست تازه، عینک‌های مخصوص سم فیشر را درکنار تصویری از خودش پست کرده است؛ او همچنین این تصویر را به عنوان سردر پروفایل خود هم قرار داده است. او به علاوه، یک لینک به ویدیویی در یوتیوب نیز پست کرده که موسیقی تم اصلی بازی اول از این سری را پخش می‌کند. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده می‌کنید.

luca ward splinter cell

Ward البته مدت‌هاست که برای شخصیت فیشر صداگذاری نکرده و در این دوره که شایعات درباره نسخه جدید بازی قوت گرفته، پست کردن چنین تصویری برای طرفداران بسیار جالب‌توجه بوده است. پیرامون این سری، جید ریموند از کارمندان ارشد سابق یوبی‌سافت نیز مدتی پیش تایید کرده بود که تا زمان حضورش، سازندگان روی یک پروژه جدید از این مجموعه کار می‌کردند. به علاوه اخیرا مایکل پکتر نیز پیش‌بینی کرده بود که در سال ۲۰۱۹، حتما شاهد یک نسخه تازه از سری اسپلینتر سل خواهیم بود. با این حال سال گذشته نیز چنین گمانه‌زنی‌هایی وجود داشت و در حالی که بسیاری از معرفی یک نسخه جدید در E3 2018 اطمینان داشتند، ولی این اتفاق درنهایت هرگز رخ نداد. یوبی‌سافت پس از این و بعد از مواجهه با موج‌های انتقادی، اشاره داشت که گرچه در آینده خبرهای بیشتری از سری منتشر می‌شود و این سری برای آن‌ها تمام نشده، ولی برای ساخت نسخه جدید نیز با مشکل کمبود منابع مواجه هستند.

درنهایت باید دید که همه اشاره‌ها و گمانه‌زنی‌ها پیرامون معرفی یک بازی جدید از سری Splinter Cell، در سال ۲۰۱۹، به چه نتیجه‌ای منجر می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.