نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 05 دی 1397
ساعت 09:00

قبلا روی ساخت یک Splinter Cell جدید کار شده بود

0 از 5

جید ریموند تهیه‌کننده اجرایی آخرین بازی سری Splinter Cell، گفته که در گذشته یک طرح عملی برای ساخت بازی جدید وجود داشته است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ از زمان انتشار آخرین بازی از سری محبوب و قدیمی Splinter Cell بیش از پنج سال است که می‌گذرد و یوبی‌سافت از آن زمان تاکنون، بارها با تقاضای طرفداران برای انتشار یک نسخه جدید از این سری مواجه بوده است. درواقع، Blacklist آخرین بازی از این مجموعه بود که در سال ۲۰۱۳ منتشر شد.

پیرامون این سری، شایعات گسترده‌ای هم شکل گرفته و برای مثال در ماه‌های منتهی به E3 امسال، یکی از خرده‌فروشی‌های بزرگ به نسخه جدیدی از این بازی اشاره کرده بود؛ شایعاتی که باعث شد بسیاری، گمان کنند که یوبی‌سافت سرانجام از یک نسخه جدیدتر در جریان رویداد E3 2018 رونمایی می‌کند. علیرغم همه امیدواری‌ها، این اتفاق نیفتاد و این شرکت، رسما اعلام کرد که آن‌ها گرچه از خواست عمومی مطلع هستند و آن را مهم می‌دانند، ولی حداقل برای حالا هیچ بازی جدیدی از این سری را در برنامه کاری خودشان ندارند. در این رابطه، به تازگی «جِید ریموند (Jade Raymond)» – که از عوامل ساخت اصلی بازی Blacklist بود، سپس از یوبی‌سافت جدا و به EA ملحق شد و مدتی پیش هم از این شرکت خارج شد – مصاحبه تازه‌ای را انجام داده است.

ریموند در این مصاحبه، گفته که در همان دوره حضورش در یوبی‌سافت، آن‌ها یک پروژه کاملا جدید از سری «اسپلینتر سل» را در برنامه داشته و روی طرح آن کار کرده بودند.

[Blacklist] آخرین Splinter Cell و در واقع آخرین بازی از این مجموعه بوده که تاکنون عرضه شده ... اصلا می‌دانید؟ یک طرحی وجود داشت که ما واقعا روی آن کار کرده بودیم و کاملا هم قصد ساخت آن را داشتیم. با این حال از آنجایی که دیگر در یوبی‌سافت حضور ندارم، نمی‌توانم خیلی درباره آن صحبت کنم و اصلا نمی‌دانم چه کسی می‌خواهد آن ایده را پیش بکشد.

با در نظر گرفتن مدت طولانی که از زمان جدایی ریموند از یوبی‌سافت گذشته، کمی بعید به نظر می‌رسد که آن طرح‌ها که درباره آن صحبت شده، درنهایت تبدیل به نسخه بعدی سری Splinter Cell شود. همچنین بحث‌هایی هم وجود داشت که یوبی‌سافت برای احیا کردن این مجموعه، با مشکل عدم وجود طرح و داستان متقاعدکننده مواجه بوده و از این نظر، این فرضیه وجود دارد که طرح‌هایی که ریموند از آن صحبت می‌کند، درنهایت مورد پذیرش قرار نگرفتند. حتی با وجود این موضوع، یوبی‌سافت مایل به ساخت بازی جدیدی از این سری هست و همچنین امکان استفاده از این طرح‌ها نیز در بازی بعدی وجود دارد، تا طرفداران بالاخره، یک بازی جدید از این سری را ببینند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.