نویسنده: میلاد شجری سه شنبه، 06 آذر 1397
ساعت 20:30

معرفی بیش از ۱۰ بازی جدید در مراسم The Game Awards 2018

5 از 5

جف کیلی تایید کرد که بیش از ۱۰ بازی جدید در مراسم Game Awards 2018 معرفی خواهند شد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ «جف کیلی» (Geoff Keighley)، خبرنگار حوزه بازی‌های ویدیویی و مجری تلویزیون، با انتشار پستی در صفحه توئیتر رسمی خود اطلاعات جدیدی از مراسم جوایز بازی سال ۲۰۱۸ میلادی (The Game Awards 2018) در اختیار کاربران گذاشت. طبق گفته‌های وی، در مراسم امسال ما شاهد معرفی بیش از ۱۰ بازی کاملا جدید خواهیم بود که برای اولین‌بار است در تاریخ این مراسم اتفاق می‌افتد. وی همچنین اذعان کرد که اخبار و تریلر‌های جدیدی از بازی‌های معرفی شده حال حاضر نیز، در جریان این مراسم منتشر خواهند شد.

در خبری مرتبط، چندی پیش جف کیلی تایید کرد که بسیاری از ناشران و بزرگان صنعت بازی‌های ویدیویی نظیر هیدئو کوجیما در مراسم Game Awards امسال حاضر خواهند بود. حضور هیدئو کوجیما در این مراسم و همچنین رابطه نزدیک وی با جف کیلی می‌تواند به این معنی باشد که ما شاهد تریلر عجیب و غریب دیگری از بازی موردانتظار و انحصاری کنسول پلی‌استیشن ۴ یعنی Death Stranding باشیم.

در پایان، مراسم The Game Awards سال ۲۰۱۸ میلادی در ساعت ۵:۰۰ بامداد روز جمعه، ۱۶ آذرماه ۹۷ بوقت ایران (6 دسامبر ۲۰۱۸ میلادی) در سالن تئاتر شرکت مایکروسافت در شهر لس آنجلس آمریکا برگزار می‌شود. نامزد‌های دریافت جایزه در مراسم امسال نیز چندی پیش معرفی شدند که شما می‌توانید آن‌ها را در این لینک مشاهده نمایید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.