نویسنده: میلاد شجری سه شنبه، 06 آذر 1397
ساعت 22:00

قابلیت هدیه دادن به دوستان به بازی Fortnite اضافه شد

5 از 5

شرکت اپیک گیمز به مدت یک هفته قابلیت هدیه دادن به دوستان را به بازی بتل رویال فورتنایت اضافه کرد.

ویژگی هدیه دادن پوسته‌ها و دیگر آیتم‌های شخصی سازی به بازیکنان دیگر، قابلیتی است که طرفداران بازی فورتنایت برای مدت بسیاری خواهان اضافه شدن آن به این بازی بتل رویال بودند. حال در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ، این ویژگی سرانجام به لطف انتشار آپدیت 6.31 به بازی اضافه شده است. البته گفتنی است که این ویژگی فقط برای مدتی محدود در دسترس بوده و بازیکنان فقط به مدت یک هفته فرصت دارند تا پوسته و آیتم‌های دیگر را به یکدیگر هدیه دهند.

استفاده از ویژگی هدیه دادن به دیگران در بازی فورتنایت امری کاملا ساده است. زمانی که شما چیزی از فروشگاه داخل بازی خریداری نمایید، دو انتخاب پیش پای شما گذاشته می‌شود؛ «خرید آیتم‌ها» (Purchase Items) یا «خرید در قالب هدیه» (Buy As A Gift). زمانی که شما خرید در قالب هدیه را انتخاب نمایید، لیستی از دوستان شما روی صفحه ظاهر می‌شود و به شما اجازه می‌دهد تا انتخاب کنید که این هدیه برای کدام یک از دوستان شما ارسال شود. در قالب این هدیه حتی شما می‌توانید یک پیام شخصی برای کاربر موردنظر ارسال کنید.

در این میان اما محدودیت‌هایی از سوی شرکت اپیک گیمز برای چگونگی هدیه دادن و اینکه به چه کسی هدیه می‌دهید، در بازی اعمال شده است. اول از همه، شما در طی ۲۴ ساعت یک روز فقط قادر خواهید بود که سه هدیه ارسال کنید؛ آن هم فقط به بازیکنانی که بیشتر از ۴۸ ساعت از زمان دوست شدنشان از شما گذشته باشد. نکته‌ی دیگری که باید در ذهن داشته باشید، این است که «احراز هویت دو مرحله ای» روی اکانت شما فعال باشد. شایان به ذکر است که هر هدیه‌ای که می‌خواهید برای دیگران ارسال کنید، باید در بخش فروشگاه داخل بازی فورتنایت موجود باشد و بعد از خرید نیز به هیچ وجه قابل برگشت نیست.

در پایان، ویژگی هدیه دادن بازی Fortnite تا هفته آینده و عرضه آپدیت بعدی بازی در دسترس خواهد بود. نظر شما درباره اضافه چنین ویژگی‌ای در قالب بازی فورتنایت چیست؟ دیدگاه‌های خود را با دیگران در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.