نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 07 آذر 1397
ساعت 13:00

یکی از حالت‌های قابل بازی Red Dead Online در سبک بتل رویال است

3 از 5

با توجه به عرضه رسمی Red Dead Online، راک‌استار جزئیات کاملی از مادهای زمان عرضه این بازی را به اشتراک گذاشته است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ ماد آنلاین و چندنفره بازی Red Dead Redemption 2 یعنی Red Dead Online، از امروز و در قالب دوره بتای آزمایشی برای بازیکنان وفادارتر بازی در دسترس قرار گرفته، و راک‌استار جزئیات تازه‌ای را درباره اینکه بازیکنان چه انتظاراتی می‌توانند از این بخش داشته باشند منتشر کرده است.

یکی از ویژگی‌های کلیدی که در دنیای جهان‌باز Red Dead Online وجود دارد، «مراحل Free Roam» است که در نقشه با آیکون‌های خاصی دیده می‌شوند. این مراحل که هم به شکل تک نفره و هم با یک بازیکن همراه قابل انجام است، در جریان آن‌ها «چهره‌های آشنا» هم دیده می‌شود و اینکه مراحل چطور پیش بروند به سطح Honor بازیکن بستگی دارد. برای مثال از یک تفنگدار آبرومند خواسته می‌شود که یک کاروان را اسکورت کند، و از آن در برابر راهزن‌ها یا حتی بازیکنان واقعی دفاع کند، اما از یک قانون‌شکن غیرشرافتمند خواسته می‌شود تا در یک فعالیت غیر قانونی همکاری کند. در این زمینه «رویدادهای Free Roam» نیز وجود دارد که هر از چند گاهی در نقشه ظاهر و حالتی PvP هم دارند.

در بخش دیگری از توضیحات، درباره «مراحل A Land of Opportunities» گفته شده که «رشته مراحلی عمیق‌تر از نوع مشارکتی (Co-Op) با همکاری دو تا ۴ بازیکن است» که راک‌استار قصد دارد آن را به شکل مداوم گسترش دهد. این حالت مجموعه‌ای از مراحل چند بخشی است که بعضی بخش‌های آن براساس سطح Honor بازیکن، در ماجراجویی‌های طولانی‌تر تغییر می‌کنند و به شکل جستجو برای عدالت، یا برای انتقام منتهی می‌شوند. به علاوه، مراحل اسب‌سواری نیز با آیکون پرچم شطرنجی در نقشه نمایش داده می‌شود؛ گفتنی است که این مراحل نیز قابل بازی با بازیکنان واقعی نیز هست.

غیر از حالت‌های داستانی، «رد دد آنلاین» حالت‌های مخصوصی هم برای بازیکنانی دارد که بیشتر به دنبال بازی‌های رقابتی و بازیکن علیه بازیکن می‌گردند. در زمان عرضه، Red Dead Online از پنج ماد مختلف در یک سری بزرگ‌تر به نام «Showdown» برخوردار است که به نظر به شکل فهرستی قابل دسترسی است. به این ترتیب و در قالب Matchmaking، بازیکن می‌تواند وارد یکی از این مادها شود که البته یکی از این پنج ماد، المان‌های یک بازی در سبک Battle Royale را دارد. شما در ادامه توضیحات راک‌استار برای حالت‌های مختلف Showdown را مشاهده می‌کنید.

  • Shootout & Team Shootout: ماد مبارزات تفنگی کلاسیک، که بازیکنان بی‌نهایت هم جان خواهند داشت. بازیکنان در این حالت زمان‌دار باید برای بدست آوردن عنوان «بیشترین کشتن» با همدیگر رقابت کنند. مرگ اتفاقی، یا در زمان تعداد کشتن‌های برابر، باعث می‌شود تا کسی که اولین ثبت کشتن را انجام داده برنده شود.
  • Make it Count (مشابه یک بازی بتل رویال): آزمون واقعی برای مشخص شدن اینکه سطح مهارت و چیرگی بازیکن به چه شکل است، و در دو حالت قابل بازی مشخص می‌شود: استفاده بازیکن فقط از یک کمان و تعدادی تیر و یا حالتی که فقط امکان پرتاب چاقو وجود دارد. این رقابت برای کسب منابع (تیر یا چاقو) ادامه دارد تا وقتی که آخرین بازیکن زنده بماند. رقابت همچنین در منطقه‌ای که دائما در حال کوچک‌تر شدن است صورت می‌گیرد و جایی هم برای فرار از آن نیست.
  • Most Wanted: یک رقابت تاکتیکی برای رسیدن به بالای لیست که هر کشتن باعث می‌شود در فهرست رتبه‌تان بالاتر برود؛ ولی مراقب باشید، هرچه به بالای لیست نزدیک‌تر شوید، بازیکنان دیگر امتیاز بیشتری از کشتن شما کسب می‌کنند.
  • Hostile Territory: با تیم خود کار کنید تا کنترل زمین‌ها را بدست بیاورید. مناطق را تصاحب کنید تا امتیازگیری شروع شود: تیمی که بیشترین امتیاز را کسب کند برنده می‌شود. یا می‌توانید از طریق تصاحب همه زمین‌ها هم برنده شوید.
  • Name your Weapon: سطح مهارت خود از استفاده از سلاح‌ها را، در این ماد همه علیه یکدیگر یا تیمی به نمایش بگذارید. هر چقدر سلاح‌هایی که استفاده می‌کنید پیچیده‌تر و سخت‌تر باشد، امتیاز بیشتری هم کسب می‌کنید.

Red Dead Online در حال حاضر و در قالب دوره بتا، هم‌اکنون برای بازیکنانی که از روزهای اول عرضه Red Dead 2 بازی را تجربه کردند در دسترس قرار دارد. سایر بازیکنان نیز تا دو روز دیگر می‌توانند این بازی را تجربه کنند. شما همچنین می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی Red Dead Redemption 2 به قلم «فردین باقریان» را نیز در بازی مگ مطالعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.