نویسنده: میلاد شجری چهارشنبه، 07 آذر 1397
ساعت 12:00

آپدیت جدید Call of Duty: Black Ops 4 دو نقشه جدید به بازی اضافه می‌کند

5 از 5

آپدیت اخیر عنوان Call of Duty: Black Ops 4 دو نقشه جدید در کنار محتوای اضافی برای پلی‌استیشن ۴ و غیره به بازی اضافه می‌کند.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو تری‌آرک (Treyarch Studios) به صورت رسمی جزییات مربوط به جدیدترین آپدیت بازی Call of Duty: Black Ops 4 که قرار شده امروز عرضه شود، را منتشر کرد. این آپدیت قرار است که بسیاری از باگ‌ها و مشکلات بازی را برطرف کرده و در کنار آن، دو نقشه جدید به بازی اضافه کند. بازیکنان روی تمامی پلتفرم‌هایی که بازی Black Ops 4 در دسترس قرار دارد، از امروز قادر خواهند بود تا در نقشه‌های چندنفره Seaside Sunset و Firing Range Night به نبرد با یکدیگر بپردازند. بازیکنان همچنین قادر خواهند بود تا Hardcore Nuketown، Chaos Hardpoint و Mercenary Objective Moshpit را نیز تجربه نمایند. برای آن دسته از بازیکنانی که به بخش بتل رویال با نام Blackout بازی Black Ops 4 علاقه دارند، گفتنی است که اسلحه سرد جدیدی به نام Bowie Knife به این بخش اضافه شده که در Equipment Stashes موجود خواهد بود و برای دستیابی به آن، باید دسته‌ای از زامبی‌ها را از بین ببرند. این چاقو به بازیکنان امتیاز کشتن دیگر بازیکنان با یک ضربه، آن هم به صورت کاملا مخفیانه، را به ارمغان می‌آرود.

آن دسته از بازیکنانی که به تجربه بازی Call of Duty: Black Ops 4 روی کنسول پلی‌استیشن ۴ می‌پردازند، از حالا به بروزرسانی‌های جدیدی دسترسی پیدا خواهند کرد که برای دیگر پلتفرم‌ها هنوز منتشر نشده است. در بخش چندنفره، حالت Safeguard به بازی اضافه شده که در آن باید بازیکنان دو تیم باید از ربات خود تا رسیدن به منطقه دشمن محافظت کرده و در عین حال، از منطقه خود نیز دفاع کنند. برای بازیکنان حالت Blackout، ماموریت‌های Zombies Origins اضافه شده که به آن‌ها امکان بازگشایی شخصیت‌هایی چون Dempsey، Nikolai، Takeo و Richtofen را می‌دهد. به علاوه، رویداد Blightfather دوباره بازگشته است، با این تفاوت که اینبار Blightfather در بخش‌های Solos و Duos دارای خط سلامتی کمتری است.

بازی Call of Duty: Black Ops 4 روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.