نویسنده: میلاد شجری چهارشنبه، 07 آذر 1397
ساعت 14:00

تعداد بازیکنان ثبت نامی بازی Fortnite به ۲۰۰ میلیون نفر رسید

5 از 5

بازی بتل رویال فورتنایت شرکت اپیک گیمز در ادامه روند رو به رشد خود، به رکورد ۲۰۰ میلیون کاربر ثبت نامی رسید.

همان‌طور که بسیاری از شما می‌دانید، عنوان Fortnite تبدیل به یکی از بزرگترین بازی‌های تاریخ شده است و در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ، نیز توانسته رکورد دیگری برای خود ثبت کند. این خبر که ابتدا توسط وبسایت Bloomberg منتشر و در ادامه توسط شرکت اپیک گیمز (Epic Games) و وبسایت GamesIndustry.biz تایید شد، اذعان کرده است که تعداد بازیکنان بازی فورتنایت روی تمامی پلتفرم‌های در دسترس، حالا از ۲۰۰ میلیون کاربر عبور کرده است. این خبر دستاورد بزرگی محسوب می‌شود که کمتر در دنیای بازی‌های ویدیویی اتفاق می‌افتد، به خصوص برای عنوانی که کمتر از دو سال از عرضه رسمی آن می‌گذرد. در این میان، در دسترس بودن روی تمامی پلتفرم‌های ممکن، از جمله دستگاه‌های موبایل، قطعا کمک زیادی به شرکت اپیک گیمز برای دستیابی به این رکورد کرده است.

آخرین باری که گزارش مربوط به تعداد بازیکنان عنوان فورتنایت منتشر شد، مربوط به ماه ژوئن سال جاری می‌شود که خبر از ۱۲۵ میایون نفری شدن آن می‌داد. با توجه به این موضوع، رسیدن به ۲۰۰ میلیون بازیکنان نشان از رشد ۶۰ درصدی کاربران از آن زمان تاکنون را می‌دهد. گذشته از تمامی این موارد، موضوعی که همچنان درباره بازی Fortnite عجیب محسوب می‌شود، این است که بازی هنوز توسط شرکت اپیک گیمز در مرحله دسترسی اولیه (Early Access) قرار دارد.

بازی Fortnite: Battle Royale روی پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴، مکینتاش، نینتندو سوئیچ و دستگاه‌های موبایل دارای یکی از دو سیستم عامل اندروید یا IOS، در دسترس قرار دارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.