نویسنده: میلاد شجری چهارشنبه، 07 آذر 1397
ساعت 17:00

تریلر گیم‌پلی شخصیت‌های انیمه Rurouni Kenshin در بازی Jump Force

5 از 5

شخصیت‌های هیمورا کنشین و ماکوتو شیشیو از انیمه Rurouni Kenshin در بازی Jump Force، سرانجام در تریلر جدید به نمایش گذاشته شدند.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت باندای نامکو اینترتیمنت (Bandai Namco Entertainment) تریلر گیم‌پلی جدیدی از بازی موردانتظار Jump Force منتشر کرد که شخصیت‌های «هیمورا کنشین» (Himura Kenshin) و «ماکوتو شیشیو» (Makoto Shishio) از انیمه Rurouni Kenshin را در میدان مبارزه به نمایش می‌گذارد. شخصیت هیمورا کنشین یک سامورایی سیار است و حرکت‌های وی همان‌طور که در تریلر دیده می‌شود، وابستگی زیادی به بازی با شمشیر دارد. شاید این موضوع با استاندارد‌های بازی Jump Force هماهنگ نباشد اما هنوز هم در نهایت، بسیار پر زرق و برق است. در این میان، ماکوتو شیشیو با توجه به ظاهر بانداژ شده و پلی استایلی که دارد، بسیار جالب‌تر بنظر می‌رسد. در ادامه شما می‌توانید تریلر گیم‌پلی جدید بازی Jump Force را مشاهده کرده و نظرات خود را درباره آن با دیگران به اشتراک بگذارید:

دریافت از وبسایت آپارات با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

بازی Jump Force یک عنوان مبارزه‌ای است که برای اولین‌بار بسیاری از شخصیت‌های معروف مانگا‌ها و انیمه‌های ژاپنی نظیر دراگون بال، وان پیش، ناروتو و بسیاری دیگر را کنار هم گرده آورده است. این بازی قرار است در تاریخ ۲۶ بهمن‌ماه ۹۷ (۱۵ فوریه سال ۲۰۱۹ میلادی) برای رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.