نویسنده: میلاد شجری چهارشنبه، 07 آذر 1397
ساعت 17:30

تاریخ انتشار بازی Ghost of a Tale برای Xbox One و PS4 مشخص شد

0 از 5

عنوان نقش آفرینی Ghost of a Tale سرانجام برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

بازی اکشن و نقش آفرینی Ghost of a Tale که توسط استودیو مستقل و کوچک SeithCG توسعه یافته، در سال جاری میلادی برای پلتفرم رایانه‌های شخصی، آن هم بعد از پنج سال گذشته از زمان شروع توسعه، منتشر شد و برای عرضه روی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان نیز تا انتهای سال جاری میلادی برنامه‌ریزی شده بود. حال در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ متوجه شدیم که استودیو SeithCG قصد ندارد که بازی را در سال جاری برای کنسول‌های موردانتظار عرضه کند و کاربران باید تا ماه فوریه سال ۲۰۱۹ میلادی صبر کنند.

استودیو SeithCG درباره این تاخیر در بیانیه خود بسیار شفاف عمل کرده و گفته است با توجه به اینکه فصل تعطیلات زمستانی به اندازه کافی شلوغ است، عرضه بازی Ghost of a Tale برای کنسول‌ها، آن توجه و میزان درآمدی که در نظر دارند را به همراه نخواهد داشت. این استودیو در بیانیه خود گفته است:

به دنبال گفتگو با شرکت ناشر خود متوجه شدیم که عرضه نسخه ایکس‌باکس وان بازی Ghost of a Tale در میانه فصل تعطیلات، ایده خوبی محسوب نمی‌شود؛ مگر اینکه بخواهیم ناشناخته باقی بمانیم. پیرامون این موضوع همچنین ما متوجه شدیم نسخه پلی‌استیشن ۴ با فرا رسیدن سال جدید میلادی آماده می‌شود تا احتمالا در ماه فوریه سال ۲۰۱۹ میلادی عرضه شود. بنابراین تصمیم سرراستی گرفتیم؛ ما هر دو نسخه‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان بازی Ghost of a Tale در ماه فوریه سال آینده عرضه خواهیم کرد. از این طریق، ما شانس بسیار بهتری برای شناخته شدن از سوی وبسایت‌های مطرح و متخصص پیدا خواهیم گرد که در این بازه، دقیقا همان چیزی است که بازی به آن احتیاج دارد.

بازی Ghost of a Tale در ماه مارس سال ۲۰۱۸ میلادی برای رایانه‌های شخصی (شبکه استیم) منتشر شد و توانست نقد‌های مثبتی از سوی کاربران دریافت کند. هم‌اکنون وضعیت نمرات بازی در شبکه استیم روی «بسیار مثبت» (Very Positive) قرار دارد؛ بنابراین می‌توان حدس زد که کاربران کنسول‌ها نیز از این بازی لذت خواهند برد و شناخته شدن این بازی، شروعی برای موفقیت‌های یک استودیو مستقل و تبدیل آن به استودیویی بزرگ با IP‌های بزرگ باشد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.