نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 19 آبان 1397
ساعت 13:00

حضور کوجیما و بسیاری از ناشران بزرگ در The Game Awards 2018

0 از 5

در رویداد The Game Awards 2018، بزرگ‌ترین لاین‌آپ بازی‌های حاضر در تاریخ این رویداد وجود خواهد داشت.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ The Game Awards به تازگی اعلام کرده که لاین‌آپ بازی‌هایی که امسال قرار است در این مراسم حضور داشته باشند، «بزرگ‌ترین فهرست در تاریخ رویداد» خواهد بود. با در نظر گرفتن چنین فهرستی هم از همین حالا، گمانه‌زنی‌ها و انتظارات بالایی پیرامون رویداد امسال The Game Awards ایجاد شده است. در این ارتباط، مهم‌ترین سوال طرفداران این خواهد بود که فهرست بیشتر شامل بازی‌های کدام ناشران خواهد بود. در این رابطه، Geoff Keighley تهیه‌کننده این برنامه در جریان یک مصاحبه، اعلام کرده که «تقریبا همه ناشران مطرح صنعت گیم، به شکلی در این رویداد چیزی برای اعلام کردن خواهند داشت».

اکثر ناشرین اصلی صنعت گیم، خبرهایی پیرامون آنچه که برای آینده برنامه دارند را [در این رویداد] به اشتراک می‌گذارند.

در ادامه این مصاحبه، از قرار معلوم طرفداران می‌توانند شاهد یک تریلر عجیب و غریب دیگر هم از Death Stranding باشند که باز هم موفق شود در نهایت، هیچ چیز پیرامون کلیات مجهول این بازی روشن نکند! این هم با توجه به این موضوع است که به گفته Keighley، هیدئو کوجیما قرار است مثل سال گذشته در این رویداد حضور داشته باشد.

[کوجیما] هم مثل همیشه به شکلی در این رویداد حاضر هست.

Keighley در یکی دیگر از بخش‌های صحبت‌های خود، اشاره کرد که اطلاعیه‌ها، طبیعتا همگی هم به معرفی بازی‌های جدید مربوط نمی‌شود و در این میان، خبرها و اطلاعیه‌های جدیدی درباره حتی بازی‌های موجود نیز منتشر می‌شود. در این زمینه، برای مثال سال گذشته بود که خبر نمایش یک نقشه جدید برای بازی PUBG در این رویداد منتشر گردید. او در این رابطه گفت:

یک چیز دیگری که شما در این رویداد خواهید دید — بله ما خبرهایی هم در این رویداد درباره عناوین کاملا جدید هم داریم، ولی ما همچنین برای بازی‌های کنونی هم خبرهای جدید در این رویداد خواهیم داشت. بازیکنان زیادی همچنان در حال تجربه بازی‌ها به عنوان یک سرویس هستند و این بازی‌ها هم آپدیت‌ها و محتواهای قابل بازی جدید دریافت می‌کنند که ممکن است ناشران بخواهند از این رویداد، برای اطلاع‌رسانی استفاده کنند. شاید این معرفی یک بازی جدید محسوب نشود، ولی چیزی است که روی یک جامعه طرفداران بسیار بزرگی در سراسر دنیا اثرگذار باشد. این جدید و تکامل‌دهنده است و سال گذشته نقشه دوم بازی پابجی یعنی Miramar از طریق رویداد The Game Awards نمایش داده شد. فکر می‌کنم در The Game Awards 2018 از این نوع خبرها درباره بازی‌های بسیار بیشتری داشته باشیم.

رویداد The Game Awards 2018 در روز ۶ دسامبر (۱۵ آذر) برگزار می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.