نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 27 آذر 1397 - 09:00
0 از 5

Cyberpunk 2077 احتمالا در سه‌ماهه آخر ۲۰۱۹ عرضه می‌شود

یک موسسه تحلیل اقتصادی لهستانی، به تازگی پیش‌بینی کرده که بازی «سایبرپانک 2077» در اواخر سال ۲۰۱۹ منتشر می‌شود.

در جدیدترین اخبار و شایعات دنیای بازی در بازی‌مگ؛ یکی از جذاب‌ترین نمایش‌ها در سال ۲۰۱۸ و پیرامون یک بازی مورد انتظار به Cyberpunk 2077 اخصاص داشت، که چند ماه پرخبر و پرحاشیه را در این سال پشت سر گذاشت. این بازی از استودیویی می‌آید، که پیش از این هنر خودشان در ساخت عناوین نقش‌آفرینی را با بازی The Witcher 3: Wild Hunt نشان داده بودند. همین پیش‌زمینه و اطلاعات و نمایش‌های بسیار جذابی که از این بازی به اشتراک گذاشته شد، باعث شده تا عطش طرفداران برای تجربه بازی بیش از پیش شود. پیرامون این بازی، حالا مهم‌ترین سوال طرفداران این است که تاریخ انتشار آن دقیقا چه زمانی خواهد بود.

CD Projekt پیرامون تاریخ عرضه، البته هنوز به شکل رسمی اظهارنظری نکرده است؛ با این حال اگر تحلیل یکی از موسسات آنالیز اقتصادی لهستانی به نام «Vestor Dom Maklerski» درست در نظر گرفته شود، بازی «سایبرپانک 2077» احتمالا در اواخر سال ۲۰۱۹ به بازار می‌آید. تحلیل این موسسه که پیرامون مسائل اقتصادی و البته به زبان لهستانی است، اخیرا توسط یک کاربر Reddit ترجمه شده، که بر این اساس احتمال داده شده که این بازی در سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۱۹ منتشر می‌شود و براساس برآوردهای اولیه، می‌تواند فروشی حتی تا ۱۹ میلیون نسخه‌ای هم داشته باشد.

ما همچنان معتقد هستیم که تاریخ عرضه [Cyberpunk 2077] در سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۱۹ خواهد بود، همراه با فروش ۱۹ میلیون نسخه‌ای آن هم فقط برای همان دوره سه ماهه پایانی سال. سود حاصله از این برآورد نیز ۱٫۹ میلیارد زلوتی (واحد پول لهستان - معادل حدود ۵۲۵ میلیون دلار) تخمین زده می‌شود.

به شکل مشخص، خبرهایی از نوع تحلیل‌های مالی همان‌طور که توسط موسسات نیز منتشر می‌شود، حالتی تخمینی دارند و آن‌ها براساس فاکتورهای مختلف، اقدام به انتشار گزارش می‌کنند. به عنوان نتیجه، نمی‌توان از آن‌ها به عنوان یک منبع موثق یاد کرد و همچون دیگر خبرهای گمانه‌زنی و شایعه، بایستی با تردید به آن‌ها توجه داشت. در هر صورت گرچه این تاریخ عرضه برای Cyberpunk 2077 چندان هم بعید نیست، ولی باید منتظر خبرهای رسمی از جانب CD Projekt Red بود.

پیرامون این بازی، پیش از این در بازی مگ خواندید که Cyberpunk 2077 درحال حاضر از ابتدا تا انتها قابل بازی است، با این حال تعهد سازندگان این است که قصد دارند تا بیشترین حد ممکن، بازی را از نظر فنی بهبود دهند و آن را حتی به سطح بازی Red Dead 2 برسانند. بازی «سایبرپانک 2077» گرچه تاریخ انتشار رسمی پیدا نکرده، ولی مشخص شده که قرار است برای پلتفرم‌های نسل هشتمی پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.