نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 03 شهریور 1397
ساعت 09:00

Cyberpunk 2077 درحال حاضر از ابتدا تا انتها قابل بازی است

5 از 5

استودیو CD Projekt Red اخیرا تایید کرده که با وجود نیاز بیشتر سازندگان برای تکمیل Cyberpunk 2077، بازی حالا از ابتدا تا انتها قابل تجربه است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو بازی‌سازی لهستانی CD Projekt Red در طول شش سال گذشته مشغول ساخت بازی Cyberpunk 2077 بوده است. در حالی که آن‌ها هنوز صحبت از نیاز به کارهای بیشتر برای توسعه این بازی نقش‌آفرینی می‌کنند، اخیرا فاش شده که «سایبرپانک 2077» در حال حاضر، از نقطه شروع تا پایان قابل بازی است.

گزارش جدید براساس صحبت‌های Richard Borzymowski، تهیه‌کننده این بازی است که گفته بود:

گرچه هنوز بازی تمامی امکانات خودش را ندارد، و فیکس‌ها و پچ‌هایی که برای رفع باگ‌های کشف شده در طول تست بازی ایجاد شده هنوز در خود این بازی اعمال نشدند، با این حال شما می‌توانید کل بازی را از ابتدا تا انتها تجربه کرده و داستان بازی را مشاهده کنید. [این در روند توسعه هر بازی بسیار مهم است] و جواب بسیاری از شک و شبهه‌های شما را می‌دهد. این عالی است.

بازی Cyberpunk 2077 یکی از موردانتظارترین عناوین نقش‌آفرینی است که توسط استودیو سازنده سری بازی‌های The Witcher ساخته می‌شود. این بازی نیز از یک دنیای جهان‌باز و با المان‌های گسترده RPG برخوردار است. سایبرپانک 2077 طبق وعده قبلی، در جریان رویداد گیمزکام 2018 نیز حضور داشت که در این زمینه تعدادی تصویر جدید و یک مورد مخفی و رمزآلود نیز از آن منتشر شد که نیاز به کشف و حل شدن توسط طرفداران داشت. همچنین پیش از این رویداد نیز سازندگان بازی در مصاحبه‌های قبلی، از اهمیت بالای بخش داستانی بازی و تاثیرات بلندمدت انتخاب‌های بازیکنان روی جریان کلی بازی صحبت کرده بودند.

با وجود مشخص شدن اطلاعاتی کلی در زمینه دنیایی واکنش‌پذیر و پویا، و همچنین حضور در شهری آینده‌گرایانه و بسیار خطرناک که از زاویه اول شخص نیز دنبال می‌شود، CD Project Red در واقع هیچ گونه جزئیاتی پیرامون کلیات داستانی بازی فاش نکرده و به نظر می‌رسد در جلوگیری از لیک شدن این قبیل اطلاعات نیز موفق بوده است. برای این بازی هنوز تاریخ عرضه دقیقی هم مشخص نشده و احتمال می‌رود سایبرپانک 2077 در سال ۲۰۱۹، برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC عرضه شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.