نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 30 مرداد 1397
ساعت 08:00

Cyberpunk 2077 در رویداد Gamescom حضور ویژه‌ای دارد

0 از 5

به نظر می‌رسد که برخلاف گزارش‌های قبلی، طرفداران می‌توانند انتظار نمایش‌های جدید از Cyberpunk 2077 را در Gamescom داشته باشند.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به نظر می‌رسد که استودیو لهستانی CD Projekt RED، سرانجام به یک تصمیم قطعی رسیده باشد! پس از نمایش‌های خیره کننده آن‌ها از Cyberpunk 2077 و پشت درهای بسته در E3 2018، سی‌دی پراجکت تایید کرد که آن‌ها در Gamescom 2018 نیز حاضر خواهند بود و احتمالا «همان نسخه دمو E3» را هم به گیمزکام می‌آورند. با این حال، مدتی بعد اعلام شد که طرفداران نباید انتظار چیز جدیدی از بازی «سایبرپانک 2077» در جریان Gamescom داشته باشند. به تازگی اما گزارش دیگری منتشر شده که نشان می‌دهد CD Projekt، چیزهای جدیدی برای نمایش این بازی در Gamescom 2018 خواهد داشت.

گزارش جدید، پس از ارسال یک پست توییتری در صفحه رسمی بازی منتشر شده که به آپدیت شدن بازی برای رویداد Gamescom اشاره می‌کند. این توییت نیز در استایل خاصی هست که پیش از این و در ابتدای تریلر E3 2018 بازی دیده بودیم. به این ترتیب، یک آپدیت جدید برای Cyberpunk 2077 قرار است تا ساعاتی دیگر و با شروع رویداد گیمزکام به نمایش در بیاید. اگر سابقه قبلی سی‌دی پراجکت در بازارگرمی با این سبک را در نظر بگیریم، طرفداران احتمالا باید منتظر نمایش‌های جالب و جدیدی از این بازی باشند. شما در ادامه متن این پست توییتری را مشاهده می‌کنید:

یک آپدیت جدید در دسترس قرار دارد: gamescom version 2.18

> بروزرسانی سیستمی در دسترس است

> بروزرسانی: بله/خیر

> درحال بروزرسانی، لطفا صبر کنید ...

> بروزرسانی سیستمی با موفقیت انجام شد!

 

به gamescom v. 2.18 خوش آمدید!

آپدیت بعدی در ۲۱ آگوست ۲۰۱۸

 

در این زمینه، شایعات دیگری نیز وجود دارد و با توجه به حضور این بازی در E3 2018، که از طریق کنفرانس مایکروسافت صورت گرفت، این بار هم چنین احتمالی مطرح شده است؛ این خصوصا با در نظر گرفتن اطلاعیه‌های اخیر مایکروسافت است که وعده حضور پررنگی را در Gamescom 2018 داده بود. به طور کلی، Gamescom امسال که از ساعاتی دیگر نیز شروع می‌شود، قرار است شاهد نمایش‌های بسیار زیاد و گزارش‌های کاملا جدیدی باشد؛ به غیر از بازی سایبرپانک، ما می‌دانیم که خبرهای جدیدی از Shenmue 3 در پیش خواهد بود، اولین دمو قابل بازی Sekiro: Shadows Die Twice در این رویداد و در لاین‌آپ اکتیویژن فراهم است و همچنین خبرهای جدیدی نیز از کمپانی‌های یوبی‌سافت، THQ Nordic، باندای نامکو، بلیزارد و ... در راه هستند.

گیمزکام 2018 تا ساعاتی دیگر در شهر کلن آلمان برگزار می‌شود، و از روز ۲۱ آگوست شروع و تا ۲۵ آگوست (۳۰ مرداد - ۳ شهریور) ادامه پیدا می‌کند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.